/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hånd Støvsuger.
Fra : Mosebaek
Vist : 376 gange
200 point
Dato : 30-05-17 15:25

Er der nogen der har erfaring med en "håndholdt" støvsuger???
Konen skælder ud over, jeg sviner med piben. Kan godt se jeg drysser lidt med tobak, her inde i min hule.
Har lidt kig på denne:
https://www.skousen.dk/hjem-fritid/stoevsuger/haand-stoevsuger/product/nilfisk-handy-premium/?gclid=CLP-jMPZl9QCFQplGQodtbADug&gclsrc=aw.ds

Den er på 18 v, hvor andre er på 14,4 v.
Vil ikke ofre en formue, på dimsen. Men prisen på denne, synes rimeligt.

Men sugeevne på sådanne batteri drevne støvsugere ???

Suger de mere, en når jeg inhalerer om natten ?? (Snorker).

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-05-17 17:52

Har haft en lignende som denne, og den er udmærket til de ´klatter´ man taber på gulv og bord, men ren legetøj er det vel i forhold til almindelige maskiner:
http://www.biltema.dk/da/Hjem/Rengoring-og-vask/Stovsuger/Stovsuger/Stovsuger-handholdt-2000032990/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-05-17 17:53

Citat
Suger de mere, en når jeg inhalerer om natten ?? (Snorker).

Måske en anelse mere.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-05-17 21:10

Min nye kone har haft to gamle håndstøvsugere, som hun har fået foræret,
og de er begge smidt ud.
Det samme er sket med den, som jeg havde med fra mit første ægteskab.

Hun bruger sin Miele med meget bedre sugekraft,
og jeg må kun bruge min mere moderne Dyson, uden poser, i værkstedet.

Glem det med de små håndsugere, en rigtig støvsuger er at foretrække...

Accepteret svar
Fra : for_lækker

Modtaget 200 point
Dato : 31-05-17 00:12

Jeg har den samme håndstøvsuger som du har kig på fra Nilfisk og kan fortælle dig den er glimrende og skal nok klare dit drysseri med tobak.
Sugeevnen er særdeles god og den er den bedste håndholdte støvsuger jeg har haft, men også den dyreste. Jeg er sikker på du bliver glad for den...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-05-17 18:01

Nu er jeg virkelig i tvivl. Bedømmelse:

mig-selv: Mindre god.

svendgiversen: Ikke god.

for_lækker: Meget god.

Det kræver vist en tænke pause.

M.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 31-05-17 19:18

Nu skrev jeg jo kun fordi jeg har en magen til og jeg troede du ville have erfaringer med den. Selvfølgelig kan den ikke sammenlignes med almindelige støvsugere det siger sig selv, men den suger rigeligt til at det drøs vi laver i hverdagen eller i bilen.
Jeg forstår ikke du kan komme i tvivl på grund af det de andre skriver, de kender den ikke , og der er sket en stor udvikling med sugeevnerne siden de andre har haft en fra ny.
Jeg smutter ud af tråden og så må du nøjes med at lytte til de der ikke kender den Nilfisk du havde kig på

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 31-05-17 19:25

Den sidste jeg havde var en Quigg og den dur heller ikke,
men min nabo har en Phillips som er god.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 31-05-17 19:49
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 31-05-17 19:57

Lyt til for lækker, der har den, du henviser til

Læs andres anmeldelser
https://www.skousen.dk/hjem-fritid/stoevsuger/haand-stoevsuger/product/nilfisk-handy-premium/

Se stjerner
http://www.lomax.dk/rengoering/stoevsugere-og-poser/stoevsugere-801/nilfisk-handy-handstoevsuger-18-v-litium-premium-3122410/?vis=bedoemmelse

Nilfisk Handy Premium
Nilfisk Handy Premium håndstøvsuger
504 kr.
Til butik
Nilfisk Handy Premium er Nilfisks bud på en kraftig håndstøvsuger til alle de små støvsugningsopgaver i hjemmet. Med sit kraftige 18 volts lite-on batteri klarer støvsugeren 20 minutters støvsugning på en opladning, hvilket må betragtes som tilfredsstillende. Ligesom Nilfisks øvrige håndstøvsugere og 2 in1 støvsugere er Handy Premium poseløs og med et filter, der er nemt og enkelt at rengøre.

Nilfisk Handy Premium blev i testet i Politikens store test af håndstøvsugere i 2014. Her opnåede støvsugeren en andenplads med karakteren 4 ud af 6. Handy Premium fik ros for sin sugeevne, og at den var let at rengøre, men det trak ned i testresultatet, at støvsugeren var utæt og ikke kunne holde krummerne inde. Svenske Hus & Hem har også testet Handy Premium. I denne test opnående håndstøvsugeren en delt andenplads og blev tildelt karakteren 3 ud af 5.
http://stovsugerland.dk/nilfisk-stovsuger/

Husk at tjekke prisen, den varierer en del
https://www.thansen.dk/vaerktoj/stovsuger/nilfisk-handy-premium-18v-haandstovsuger/n-1035850733/pn-296974635/
https://www.merlin.dk/Haandstoevsuger/Nilfisk-Haandstoevsuger-Handy-18-V-Li-Ion/2540794?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 31-05-17 20:56

Citat
Lyt til for lækker, der har den, du henviser til

Jeg er bange for der er en misforståelse her. Mit sidste indlæg, var sådan lidt humoristisk ment. Det er så min fejl, hvis det ikke var tydelig nok vist.

Selvfølgeligt er for_lækker`s indlæg mest objektiv, da vedkommende har en støvsuger magen til den jeg søger. Beklager.

Og jeg håber for_lækker kommer igen, hvis han/hun har en tillægs bemærkning.

M.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-06-17 11:59

Tak for svaret for_lækker. Jeg er næsten sikker på det bliver den, du har foreslået.

M.