/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
cd printer
Fra : NannaFlip
Vist : 440 gange
300 point
Dato : 28-05-17 11:51

Hej !
Er der nogle der ved hvor jeg kan købe en billig printer, til at overføre billeder på cd skiver ? gerne canon ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-05-17 12:17
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-17 13:59

Den Stouenberg henviser til, ligner min Canon pixma mg 5250, og min er ganske god til t printe på CD /DVD ......................altså den printbare type CD/DVD

Accepteret svar
Fra : Otnob

Modtaget 300 point
Dato : 28-05-17 14:00

Hej! Hos Proshop kan du købe den omtalte printer for 529 kr. inklusive forsendelse.

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 28-05-17 16:47

Hej Otnop !
Det er godt nok billigt, men gå man ind på Proshop nævner de ikke at den kan printe på cd'er, kun A4, mærkeligt det er jo samme navn mmmmm men mange tak, God søndag

Kommentar
Fra : NannaFlip

Dato : 28-05-17 18:05

Hov det var mig der tog fejl, den kan også printe cd'er

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-05-17 18:36

Og nu hvor du er i gang med at købe billigt ind, så se lige her hvor jeg køber blæk.

https://www.billigmedien.de/index.php?page=inkfinder&show=list&model_id=1814

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 28-05-17 20:35

Du kan sagtens få en billigere på de fleste loppemarkeder. Og folk er meget ærlige med at fortælle om de fungerer godt nok!
Prøv markedskalenderen.dk

Godkendelse af svar
Fra : NannaFlip

Dato : 30-05-17 08:29

Tak for svaret Otnob.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 30-05-17 09:41

Hej NannaFlip
Glæder mig at du kan bruge svaret.