/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Doro 820
Fra : omahexen
Vist : 311 gange
200 point
Dato : 25-05-17 08:27

Af en eller anden grund tænder min mobil af sig selv,det sker kun,når jeg har den med i bilen.Når jeg åbner den er der hverken beskeder eller andet.På en tur på 150 km,kan den tænde op til ca.10 gange,nogen der har haft et lignende problem ?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-05-17 08:30

Næh...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 25-05-17 08:46

Når du nærmer dig en sendemast med et bedre signal, registrer telefonen det.

God luftfartsdag

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-05-17 09:57

Du kunne jo forhøre Doro om det er normalt med deres telefoner...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-05-17 13:48

Doro er en "pensionisttelefon", derfor

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 25-05-17 19:27

Har talt med Doro ang.pensionisttelefonen,fatter ikke en pind af deres svenske.Fatter heller ikke LuffeA,s komentar.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-17 19:50

Nå mine pensionist telefoner (Doro 632 og 622) kører rundt i landet, Starter de ikke noget op.
Har din 820 RDS - altså automatisk søgning på service radiokanalen - så kunne det være den som skifter kanal.
Er det en moderne bil med meget elektronik, kan det måske signaler derfra.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 25-05-17 19:53

Prøv at forklare problemet via kontakt her https://www.doro.dk/contacts/
Måske de er bedre til at skrive end tale.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-05-17 21:56

Citat
Har talt med Doro ang.pensionisttelefonen,fatter ikke en pind af deres svenske.Fatter heller ikke LuffeA,s komentar.

Det kan sikkert også være svært nok og nej jeg fatter heller ikke den ko mentar...

Dog må de da for fisen da have nogle mennesker der taler dansk - ellers kunne du måske høre sælgerne i Elgiganten...

https://www.elgiganten.dk/brand/doro?scid=EXT_SEM_MANUFATURER_IP&gclid=CO2Q-dTpi9QCFSEz0wod1VgFEw

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 26-05-17 09:56

Citat
Fatter heller ikke LuffeA,s komentar.

Jeg er jo selv pensionist og glemmer at holde min opladet, og dermed inddirekte glemmer at tænde
Så det var blot selvironi.

Kender ikke hele Doros sortiment, men de store taster på ikke-smarthones er jo også en fordel for de svage.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 26-05-17 21:39

Doro klaptelefoner er gode for os ældre, især model 622 som har det bedste notifikations lys når der har været opkald eller sms.
Desværre kan klaptelefonerne ikke installere programmer til sms styring. Så derfor bliver de snart udskiftet med iphone eller Samsung.