/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Besked om svar.
Fra : ebg_888
Vist : 392 gange
500 point
Dato : 25-05-17 02:16

Engang fik jeg besked, når der var svar på et spørgsmål.
Det gør jeg ikke mere.

Er det afskaffet? - jeg kan ikke finde noget om det under "Kom godt i gang".

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 25-05-17 08:18

Du har markeret:

Abonner på en bestemt gruppe.
Ja, det er muligt at abonnere på de forskellige grupper her hos kandu.dk.

Det eneste du skal gøre er at gå ind under din profil enten ved at klikke på "Vis din profil" ude i menuen (Dette kræver, at du er logget ind i systemet). Tryk derefter på fanabladet "Abonnementer".

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-05-17 20:10

[x] Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.
og klik på send

ellers kig her:

http://www.kandu.dk/UserEdit.aspx?uid=xxxxx

xxxxx skal være dit medlemsnummer

Så kan du sætte x ih det du skal bruge.
[X] Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 26-05-17 00:33

Jeg ønsker kun - som jeg fik engang - at få besked, når der kommer svar på mine egne spørgsmål.
Det er jo også, hvad Kandu lover her:

Citat
Abonner på dette spørgsmål
Da dette er dit eget spørgsmål, vil du automatisk få en e-mail tilsendt når der kommer nye indlæg. Dette kan fravælges så snart du har accepteret et svar til dit spørgsmål.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-05-17 08:26

Har du samme email adresse, som dengang?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-05-17 11:11

Får du besked til dette spørgsmål "Besked om svar" ?

Eller er det dette spørgsmål http://www.kandu.dk/Spg177893.aspx , så får du ikke besked efter at du har accepteret et svar. Når spørgsmålet bliver lukket, så får spørgeren ikke besked om nye indlæg.
Det er en ændring, som kandu har lavet for nogle år siden.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 26-05-17 17:51

katekismus - ja, jeg har samme e-mail-adresse.

ans - nej, jeg får ikke besked om dette spørgsmål.

Jeg får aldrig besked mere - heller ikke, hvis jeg har kommenteret på andres spørgsmål.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-05-17 18:10

Eftersom vi ikke kan hjælpe, kan du prøve at kontakte kandu
http://kandu.dk/contact.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-17 18:19

katekismus, har du fået besked til dette spørgsmål?

Nu laver jeg selv en test og sætter fluebenet i "send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.
Tidligere har jeg sagt nej til indlæg til det, jeg har deltaget i.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-05-17 18:48

Nej, for jeg har skiftet email adresse for at undgå alle disse mail

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-17 19:18

Så fik jeg en e-mail til dette spørgsmål efter at have sat "v" = fluebenet til.
Det må så have været kommentaren fra katekismus.

ebg_888 , efter min lille test kan jeg ikke se, at der er noget galt.

Nu fjerner jeg fluebenet igen.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-05-17 19:25

Så lige en hilsen herfra

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-17 19:32

Den sidste hilsen læser jeg så her - ingen e-mail efter at fluebenet er fjernet

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-17 19:40

Citat
Ja, det er muligt at abonnere på de forskellige grupper her hos kandu.dk.

Det eneste du skal gøre er at gå ind under din profil enten ved at klikke på "Vis din profil" ude i menuen (Dette kræver, at du er logget ind i systemet). Tryk derefter på fanabladet "Abonnementer".

Når du har gjort det, så husk, at der skal være et flueben i TopX

Prøv det.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 29-05-17 19:41

Det mærkelige er,
Da dette er dit eget spørgsmål, vil du automatisk få en e-mail tilsendt når der kommer nye indlæg.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-05-17 21:44

Citat
Spg   Tip   Unet   TopX

Det er i ovenstående, du skal have fluebenet i. Det kan du se, når du går ind i din egen profil/abonnementer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-17 00:22

Jeg får mail om oprettede tråde i alle kategorier jeg abonnerer på, spørgsmål jeg deltager i, herunder mine egne ...naturligvis.

Såeh...?

Jeg får naturligvis ingen mail om kategorier og spørgsmål jeg IKKE abonnerer på eller deltager i.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 500 point
Dato : 30-05-17 00:32

Ps. Nederst i DENNE (..og andre) tråd(-e) :

Citat
Abonner på dette spørgsmål

Her kan du vælge at følge med i udviklingen af dette spørgsmål. Dette forbliver anonymt, og du vil få tilsendt en e-mail, når der er et nyt indlæg til dette spørgsmål. Du behøver nødvendigvis ikke at skrive et indlæg for at abonnere på dette spørgsmål.

[V] Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Har du fjernet dette flueben fra en tråd du deltager eller har deltaget i? Så propagerer (arves) dette valg muligvis til andre tråde. Jeg ved det ikke? ...men det er da tænkeligt.

Hvis ikke fluebenet er sat? Så sæt det ebg_888

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : ebg_888

Dato : 06-06-17 02:29

Tak til alle for at forsøge at hjælpe mig.

Jeg har prøvet jeres forslag, men intet hjælper.

Måske ligger fejlen i min computer?

Der er vist intet andet at gøre end at kontakte Kandu's ejere - eller vænne mig til, at jeg ikke længere får besked.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-17 07:33

Takker
Jeg må tilstå at jeg også hælder til den mulighed; at der er forskel på den e-mail adresse du er tilmeldt her ...og så den du benytter. Dermed havner dine mail et sted, som du ikke tilgår.

</MOLOKYLE>