/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Lommelygte?
Fra : mig-selv
Vist : 259 gange
100 point
Dato : 01-05-17 22:28

Find en kategori der passer?

Lommelygte med flere funktioner i TÆND knappen = kan man ændre på det, så den kun lyser med MAX - funktionen er vist indbygget sammen med ´pæren´ så man kan ikke rette funktionen i tænd/sluk knappen:
https://www.youtube.com/watch?v=ms9HTm09Idk

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 100 point
Dato : 02-05-17 13:12

Der er adskillige af den slags på markedet. Nogle af dem har kun tænd-sluk funktionen ,som du ønsker.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-05-17 14:50

Du har ikke fortalt om dit behov - så her er noget almindelige små lygter.
Jeg bruger selv dem der koster 29 for 3 stk (uden 3 små AAA batterier)

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 02-05-17 22:47

Citat
Der er adskillige af den slags på markedet. Nogle af dem har kun tænd-sluk funktionen ,som du ønsker.

Desværre er prisen også efter kvalitet.
Har købt et par 5000 Lumen fra kina, (Også til 29.-) men er træt af at de ikke altid starter op med skarpeste lys.
Citat
Du har ikke fortalt om dit behov - så her er noget almindelige små lygter.
Jeg bruger selv dem der koster 29 for 3 stk (uden 3 små AAA batterier)

De kan desværre ikke lyse særligt stærkt.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 02-05-17 22:48

Tak for svaret transor.