/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
at gemme på youtube kanalen
Fra : denevigeuheldige
Vist : 250 gange
100 point
Dato : 27-04-17 00:29

Problemet er at få gemt de indslag jeg har set så de ikke bliver vist på youtubs startside igen. Det ville have været smart hvis de videoindslag man havde set automatisk blev markeret.
Jeg ser gerne POLITIJAGT men der popper et utal af forslag op når jeg skriver det i søgefeltet og jeg aner ikke hvad jeg har set.
Nogen der kender en smart måde at håndtere det på?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-04-17 06:10

Lader sig ikke gøre...

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 28-04-17 17:42

I min browser bliver det jeg har set vist med - se igen, og det er nok det nærmeste man kommer.
Hvilke serie/afsnit af Politijagt mangler du at se?

Godkendelse af svar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 29-04-17 15:54

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 29-04-17 15:56

Jeg ved ikke hvilke jeg mangler at se - det er det der er problemet - der er et utal at vælge imellem. Der skulle systemet kunne sorterer fra eller markere dem man havde set på en eller anden måde.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 29-04-17 16:24

Hvis du er logget ind, kan du på din side se hvad du har set, hvis du klikker på Historik.

Men igen, tror ikke du kommer nærmere end - se igen - hvis det er samme uploader, kan du klikke på Abonner.

Kommentar
Fra : denevigeuheldige

Dato : 04-05-17 23:17

Glemte lige at spørge ind til hvilken browser du benytter? Og har du mon mulighed for at lægge et screenshot der viser SE IGEN? Jeg får desværre ikke øje på den meddelelse.