/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
CNN
Fra : lgs
Vist : 238 gange
100 point
Dato : 17-04-17 20:45

Jeg har pludseligt fået problemer med CNN, hvor jeg dagligt besøger nyhederne, men hvor der ikke længere er hverken lyd eller billede til et givet emne.
På Youtube f.eks. er der ingen problemer med lyd.
Har forgæves på CNN søgt en hjælpefunktion.

Nogen bud på en løsning, selv om jeg sikkert ikke har givet tilstrækkelige opl.

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 18-04-17 08:16

Her er der ingen problemer: http://edition.cnn.com

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 18-04-17 08:42
Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 18-04-17 08:47
Godkendelse af svar
Fra : lgs

Dato : 18-04-17 15:02

Tak for svaret katekismus.
Problemet synes løst ved geninstallering af Chrome - ikke at jeg forstår hvorfor.