/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan undgås Yahoo.com?
Fra : cristian2
Vist : 348 gange
40 point
Dato : 11-04-17 15:50

Jeg bruger Win10. Google Crome.

Når jeg er på min startside (Google.dk) og åbner en fane mere og søger noget vilkårligt i søge-baren, så foregår søgningen automatisk i Yahoo.com. Og jeg vil helst søge i Google, da der er langt flere søge-resultater. Jeg har prøvet at udelukke Yahoo i "Crome", "Indstillinger", "Standardindstillinger for søgning", men uden hjælp.

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-17 16:04

Gå ind i indstillinger øverst til højre - indstillinger = SØG fjern dem du ikke vil have

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-17 16:05

Ups det havde du prøvet

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 40 point
Dato : 11-04-17 17:08

I Google Chrome går du ind i øverste højre hjørne og klikker på de tre prikker.

Går ned til Indstillinger ind i Administrer søgmaskiner her sletter du de søgmaskiner du kke vil bruge...

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 11-04-17 17:46

Citat
Går ned til Indstillinger ind i Administrer søgmaskiner her sletter du de søgmaskiner du kke vil bruge...

Som beskrevet i mit indlæg, er det netop, hvad jeg allerede har gjort ...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-17 18:30

Ellers prøv at slet Historik, og i Crome / indstillinger.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-17 18:30

Citat
slet Historik, og i Crome

slet Historik, ogSÅ i Crome

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-04-17 19:11

Hvis den har låst sig rigtig fast så afinstaller chrome med dette program

http://www.iobit.com/en/advanceduninstallerpro.php?AFF=40025&__c=1
rul ned og vælg den der hedder Free

og så installere chrome igen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-04-17 23:10

Det kan selvfølgelig også være Mallware -men så burde det være i første Fane

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-04-17 19:55

Prøv at nulstille Chrome

Hvis du har haft tilføjelser installeret skal de aktiveres igen, og startside skal angives hvis du har haft din "egen"

Klik på de 3 vandrette streger oppe til højre,
peg på Indstillinger og klik så siden åbner,
i bunden af Indstillingssiden klikker du på Vis avancerede indstillinger...,
så finder du nederst på siden Nulstil browserindstillinger og klikker der.

Nulstilling af dine browserindstillinger vil påvirke indstillingerne nedenfor:

•Standardsøgemaskinen og gemte søgemaskiner nulstilles til deres oprindelige standardindstillinger.
•Knappen Startside skjules, og den webadresse, som du tidligere har indstillet, fjernes.
•Standard opstartsfanerne ryddes. Browseren vil vise en ny fane, når du starter, eller fortsætte, hvor du slap, hvis du er på en Chromebook.
•Siden Ny fane vil være tom, medmindre du har en version af Chrome med en udvidelse, der styrer det. I dette tilfælde bevares din side muligvis.
•Fastgjorte faner frigøres.
•Indholdsindstillingerne ryddes og nulstilles til deres standard installationsindstillinger.
•Cookies og websitedata ryddes.
•Udvidelser og temaer deaktiveres.
https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=da

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 15-04-17 21:31

Tak for svaret netop.