/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Obama
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 467 gange
300 point
Dato : 07-04-17 20:59

Obama var en rigtig dårlig præsident for USA's økonomi - meget dårlig endda.
http://nypost.com/2017/04/01/obama-was-terrible-for-economic-growth/

Så skete det i nat, det, som mange havde forventet at Obama ville gøre, hvis han havde haft store nosser, men det havde Obama så ikke......han havde slet ingen.
Men det har Trump så til gengæld. Fik Trump da sat Assad og Putin godt og grundigt på plads med "et par" Tomahawk missiler. Den længe ventede "røde streg" i sandet er nu trukket.

Trump vil ikke modtage løn som som præsident, men donerer den i stedet. De første 3 mdr. er doneret til..... National Park Service.
http://freebeacon.com/issues/trump-donates-salary-national-park-service/

Til de venstresnoede fake-journalister og deres medløbere: Trump har squ det format, Obama manglede - og det format, H. Clinton aldrig ville havde fået -og hendes mand aldrig ejede.

Til sidst snupper vi lige denne her:
Lastbil pløjer ind i folkemængde og dræber tre.....!????? Lastbil..????

Siger vi osse: Pistol i menneskemængde skød tre...???
Eller: Et Randers-reb kvalte en mand..???
Eller: Et tastatur er sigtet for racistiske skriverier..????
Sku' ikk liiiige........

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 300 point
Dato : 07-04-17 23:28

Citat
Siger vi osse: Pistol i menneskemængde skød tre...???
Eller: Et Randers-reb kvalte en mand..???
Eller: Et tastatur er sigtet for racistiske skriverier..????
Sku' ikk liiiige........

Hehe. God humor kaptajn. Omend det bunder i den tragiske politiske korrethed, som vores samfund er sovset ind i.
Lige så tragisk er det, at se den svenske statsminister Stefan Löfven, hælde vand ud af ørerne, nu, hvor hans kriminelle virke bærer frugt. Hold kæft, hvor skulle han skamme sig. Eneste positive ved disse mord, udført af muslimer er, at modstanden øges lidt hver gang.

Og du har da fuldstændig ret med hensyn til distanceblænderen Hussein Obama. Mage til slapsvans skal amerikanerne lede længe efter.
Facebook kogte over af sødsovset sympati for præsidentfamilien, da de heldigvis blev hældt ud af Det Hvide Hus.
Man havde noteret sig, at der ikke havde været en eneste skandale i de 8. år. Det viser jo, hvilken indsigt, og politisk forståelse, mange mennesker har. Glemt, eller overset var den evige slikken den
muslimske verden i røven. Hvor mange gange har han ikke omtalt islam som "fredens religion"

Nu er de gudskelov ude, og Michelle har benyttet lejligheden til, at lade sit hår gro på den naturlige måde, altså afrogarn. Det var ikke gået som præsidentfrue, så kunne den hvide amerikaner jo ikke længere se husnegrene som næsten hvide. Næste step bliver vel, at hun ifører sig tørklæde.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-04-17 23:44

Citat
hvis han havde haft store nosser

Sproget sproget...
Jeg sad lige og tænkte på om´Fuck You´ er optaget i et eller andet som Dansk udtryk = alle bruger, OG uden grund.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 08-04-17 00:25

Jamen mig-selv. Jeg indrømmer gerne, at jeg selv bruger sproget til det yderste. Det er nu engang mest effektfuldt, at tale hverdagsdansk. Og tro mig. Der bliver sagt nosser og fuck ganske ofte, når folk taler sammen. Det ser måske lidt plumpt ud på skrift, men sådan tales der også i dagens Danmark.

Tilbage til den der lastbil, som myrdede 4. svenskere, så har de svenske myndigheder besluttet, at forstærke grænsekontrollen!!!!!
Jamen, hvorfor havde jeg da ikke tænkt på det. Det skal nok hjælpe. De millioner af potentielle terrorister som Stefan Löfven og Fredrik Reinfeldt allerede har lukket ind i Sverigestan, er nok en større trussel.
Men nu ser det ud som om man gør noget. Ren symbolpolitik. Hvis man havde haft en grænsepolitik for 30-40 år siden, havde man ikke stået med problemet i dag.
Var inde på min FB konto for lidt siden. Nye profilbilleder med det svenske flag var dominerende, og jeg måtte flytte tastaturet for ikke at få det fyldt med krokodilletårer.
De samme mennesker ved så også hvad noget af påsken skal gå med.
Fredsringe og afsyngelse af John Lennons misbrugte Imagine. Huhej hvor det går.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-04-17 17:05

Det viser sig nu, at de politikere som egentlig er skyld i, at Europa er ødelagt af terror, er begyndt at udsendte deres sædvanlige: "Terroristen har voldtaget islam, samt voldtaget en lastbil. Vi må derfor stå sammen og leve som vi gjorde før"

Samme syge konklusion som denne her: Familien sidder og spiser og pludselig slår lynet ned i deres hus. Faderen beroliger familien med disse ord ; Bare bliv siddende og fortsæt med at spise, ellers har lynet jo vundet.

Snart skal de utopiske hippiesange afsynges. Faklerne tændes og tårerne vil flyde nedad utopisternes kinder imens de skråler med på John Lennons "Imagine" Der inviteres på dialogkaffe og halalmad.......................... Og kys mig i røven.
Hold da kæft, hvor er jeg træt af af de lalleglade politikere

Hvis Europa skal finde en løsning på terror begået af korandyrkere, er der kun én løsning - det er: Forbyd islam i vesten. Islam kan ikke -og vil ikke forenes med vestlig kultur og levevis.

Citat
Sproget sproget..
Sproget fejler ikke noget. -Og jo, der findes negre uden nosser.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-04-17 17:14

Citat
Svensk politi: Anholdt mand var fører af dræbende lastbil
Vrøvle citat.
Lastbilen har ikke dræbt én eneste..!
Det ender vel med, at lastbilen bliver slæbt i retten og dømt for dobbeltmord - og chaufføren frikendes, fordi lastbilen tog magten fra ham.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 08-04-17 19:54

Nu forlader vi lige korandyrkerne for et kort øjeblik. Vi skal over til Briternes fornuftige valg vedr. Brexit......for at blive herre i eget hus.

I alt rundede eksporten til Storbritannien sidste halvår af 2016 37 milliarder kroner, og faktisk steg eksporten med en milliard kroner i den periode i forhold til året før.

Det er langt fra forudsigelserne fra økonomer verden over, og det giver røde ører i økonomiske kredse.
Samlet set har den britiske økonomi klaret sig bedre, end de fleste havde forventet - også mig, siger Jacob Graven, der er cheføkonom i Sydbank.

Vi ser det gang på gang på gang på gang, at ligeså snart nogen, bare drister sig til at tale om at forlade EUtopia-projektet, kommer en masse "kloge" EUtopister med deres dommedagsprofetier, som ingen gang har i den virkelighed, vi befinder os i anno 2017.

Jeg ser frem til Danexit.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 08-04-17 23:32

Citat
Sveriges statsminister, Stefan Löfven, kommer som følge af angrebet i Stockholm ikke til at deltage i de svenske socialdemokraters kongres, der indledes lørdag eftermiddag.

Hvad satan. Hver gang en muslim har myrdet løs på den europæiske befolkning, fortæller politikerne os, at "vi skal fortsætte med at leve, som vi altid har gjort"

Afledning for at berolige os. Der er ikke noget at være bange for. Vi har fuld kontrol over den sindsyge situation, vi selv har bragt os i. Gu har i ej. Ingen ved hvor, og hvornår det næste massemord vil finde sted. Et er bare sikkert. Det vil komme.

Kast maskerne politikere, og indrøm, at vi er i krig med en del af islam, og ager derudfra.
Det kan kun gøres på en måde, nemlig ved, at inddæmme og derefter eliminere problemet.

Som Tommy skriver burde islam forbydes. Er selvfølgelig enig. Det er mig en gåde, at nogen oplyste mennesker kan tolerere dette set up.

Prøv at tænke tanken, at nogen ville oprette et politisk parti med nedenstående udsagn. Er der nogen der tror på, at det ville have nogen gang på jorden.

En mand kan gifte sig med op til 4 kvinder. Men en kvinde kan kun have 1 mand.
Mænd har ret til skilsmisse. Kvinder har ikke.
Kvinder arver kun halvdelen af, hvad mænd arver.
En kvinde må ikke åbne hjemmets dør, hvis manden ikke er hjemme.
Kvinder skal blive i hjemmet. Mange kvinder kan ikke rejse uden (skriftlig) tilladelse fra manden.
Hvis en kvinde nægter at have sex med sin mand, er det tilladt, at han afstraffer hende fysisk, til hun adlyder.
De eneste, der må se en kvindes ansigt er hendes mand, børn, søskende og forældre.
Dine forældre bestemer hvem du skal giftes med.
Vælger du selv din ægtefælle bliver du dræbt af din familie.
Er du utro bliver du stenet.
En kvindes vidneudsagn tæller kun det halve af en mands.
Din kvinde er din mark (som du kan dyrke). Så gå til din mark.

Det er de forhold muslimske kvinder må leve under, også i Danmark. Men man hører ikke nogen protester fra kvinfo eller andre sindssyge feminister. De har travlt med, at rakke ned på hvide mænd.

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 09-04-17 09:21

"Obama var en rigtig dårlig præsident for USA's økonomi"
Ok. men økonomien er blot et styringsredskab for fordele goderne i vores samfundet.
Penge er ikke et fornuftigt mål i sig selv.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-04-17 11:51

Som jeg har sagt tidligere......................det er svært at tolerere intolerance.

Islam er efter min overbevisning, en intolerant trosbekendelse.

En del af kristendommen, ser da heller ikke ud til, at være særlig tolerant.

I bund og grund drejer det hele sig vel også "bare" om magt og mammon.

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 09-04-17 12:26

Ja "Viljen til magt" styrer, Eyvind.

Når Romerriget valgte Kristendommen som statsreligion, var det - som jeg ser det - blot fordi man som god Kristen tager en "Birolle i sit eget liv" og dengang (som nu) var en "fiasko" - der på ingen måde ville kunne true eksisterende magtstruktur.

Og magthaverne ønskede at få stoppet, de interne stridigheder mellem et utal af forskellige religiøse sekter.

NB: Jeg har selv taget en birolle - i eget liv.

Hvis folk omkring mig - har det godt - får jeg det også godt selv.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 10-04-17 16:10

Citat
Ok. men økonomien er blot et styringsredskab for fordele goderne i vores samfundet.
Penge er ikke et fornuftigt mål i sig selv.
Skal vi lige lade dette kommunistiske manifest-skriv tale for sig selv.

Citat
Ok. men økonomien er blot et styringsredskab for fordele goderne i vores samfundet.
Penge er ikke et fornuftigt mål i sig selv.
Hmmmmm økonomien - dermed penge - har da skaffet mig tag over hovedet, en bil at køre i, samt mad på bordet + det løse, samt ikke vestlig indvandring kostede Danmark den formidable sum af 28 milliarder i 2014 penge. Her i 2017 efter motorvejene blev forandret til gågader, skal der sikkert lægges et sted mellem 6 - 10 milliarder mere på regningen, således at den samlede sum er løbet op i 34 - 38 milliarder kr. Altså velfærdforringelser fra den menige dansker.

I øvrigt finder jeg det ret underligt, at når talen drejer sig om voldsideologien islam, bringes alle mulige og umulige sammenligninger frem - f.eks. her, Romerriget.

Når du nu - BoyeL, skriver:
Citat
Når Romerriget valgte Kristendommen som statsreligion, var det - som jeg ser det - blot fordi man som god Kristen tager en "Birolle i sit eget liv" og dengang (som nu) var en "fiasko" - der på ingen måde ville kunne true eksisterende magtstruktur.
Så tror jeg, du skal være påpasselig -endog meget påpasselig med dit statement vedr Romerriget. Selv den dag i dag anno 10. april 2017 diskuteres der stadig blandt "de skriftkloge" om Romerriget - efter Kristus fødsel - egentlig kunne kaldes for et "Kristent samfund"

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 11-04-17 07:59

Når Kaptajn-Tommy skriver at det er uklart: "om Romerriget - efter Kristus fødsel - egentlig kunne kaldes for et "Kristent samfund".

Er det netop, hvad jeg prøver at skrive: De for tiden mest krigeriske religion er alle "Abrahams Børn": et kunst- og dialog-projekt af billedkunstneren Jens Galschiøt.

Jeg kan ikke gætte - hvilken hellig tekst på kunstværk - der hører til hvilken trosretning - hvilken bog.

Det er ikke religionerne der er synderen, men dem der søger at få magt over de religiøse, ved at påstå at deres ord skulle være en Guds Vilje....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-04-17 10:39

Citat
Det er ikke religionerne der er synderen, men dem der søger at få magt over de religiøse, ved at påstå at deres ord skulle være en Guds Vilje....

Nemlig.

God Påske - Nadver...................øh frokost.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-04-17 12:47

Citat
Når Kaptajn-Tommy skriver at det er uklart: "om Romerriget - efter Kristus fødsel - egentlig kunne kaldes for et "Kristent samfund".

Er det netop, hvad jeg prøver at skrive:
Hmmmm....? Når du skriver dette her:
Citat
Når Romerriget valgte Kristendommen som statsreligion
Så er det ikke det, du mener alligevel????
Jeg påpegede jo netop at:
Citat
Selv den dag i dag anno 10. april 2017 diskuteres der stadig blandt "de skriftkloge" om Romerriget - efter Kristus fødsel - egentlig kunne kaldes for et "Kristent samfund"

Citat
God Påske - Nadver...................øh frokost.
Jo tak og i lige måde. Vi i familien, spiser påskefrokost.
Nadver spiser vi ikke, da vi regner med at leve i mange år endnu.

Du ved vel godt, at nadveren var det sidste aftenmåltid Jesus fik ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-04-17 12:57

Jo jo - men det er måske oprindelig derfor, at der holdes påskefrokost.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-04-17 13:22

Citat
jo jo - men det er måske oprindelig derfor, at der holdes påskefrokost.
Njaaaaeee, ikke nødvendigvis. Påskedag er jo en glædesdag.

Der var jo som bekendt den dag, hvor kvinderne gik ud til den tomme grav og fandt ud af, at Jesus var opstanden. Påskedag er dagen, hvor kristendommen fødes, hvor selve det kristne budskab manifesteres: At Jesus tog hele verdens synder på sig og døde for vores skyld. At vi derfor er frelste, fordi Han vandt over døden, at Livet og Kærligheden dermed vandt den endelige sejr over døden.

Derfor er der forskel på Påskefrokost og Nadver.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-04-17 18:59

OK - jeg snupper så bare en frokost.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-04-17 19:07

Hold da kæft hvor TV2 fake'r.
I forbindelse med korandyrkerens lastbil-myrderier i Stockholm, stod der at læse på den gule strimmel, som angiver breaking news......læs fake news..... flg.: "Navnet på svinet" som erkendte, at han havde ført den lastbil, hvorved 4 omkom.........OMKOM!!!!???? De blev myrdet med koldt blod!! Den ene af de myrdede var en lille pige. Desværre har jeg set billedet af den lille pige, hvor hun lå på gaden. Det var tydeligt at se hjulparret fra lastbilen, havde kørt over hendes mave.

Men TV2 valgte altså at kalde det for "omkom" så kan det bedre realiseres til et hændeligt trafikuheld Senere på dagen, blev teksten rettet til "4 dræbte"

Efter min bedste overbevisning skulle der havde stået: 4 brutalt nedslagtet af en rabiat muslim i lastbil, som han havde stjålet til udøvelse af terror.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 11-04-17 19:34

Citat
OK - jeg snupper så bare en frokost.
God ide! Husk, rigeligt med øl og brændevin til maden. Desserten: En god stærk irsk kaffe med en god havaneser.
Mht. havaneseren, efterlign for guds skyld ikke Bill Clinton - men ryg den.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-04-17 19:42

Sorry det er ikke så nemt...........................
Jeg holdt op med at ryge, så mine lunger kunne få det godt.
Og kaffe drikker jeg ikke så meget af - med mindre det er en cappuccino med sidevogn.
Men ellers er forslaget godt nok.

http://peecee.dk/upload/view/466199

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 12-04-17 10:34

Tak for svaret Reset.