/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Rengøring af fliser i bruser
Fra : tinolarsen
Vist : 274 gange
100 point
Dato : 05-04-17 20:48

Fliserne i mit badeværelse er sådan helt fedtede og har nogle pletter, jo rimelig sikkert oga den naturlige fugt der er sådan et sted.

Nogen der har et godt fif til hvordan man bedst renser dette...??

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-04-17 21:30

Damprenser til fugerne. Brun sæbe og godt med knofedt på selve flisen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 06-04-17 00:18

Eller Eddike /Grundrens = syre er sikkert for stærkt - og ellers lige skyl ´værelset´ efter brug samt udluftning - en lille vandskraber m skaft som man bruger til vinduer er også en god ven..

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-04-17 09:23
Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 06-04-17 15:41

Brug Ajax, de har specielt til WC, men også til bruse fliser...

Kommentar
Fra : boyelauritzen

Dato : 07-04-17 21:00

Jeg rensede mine fliser, med el-slibe- og pudse-maskine efter afkalkningsmiddel er påført fliserne.
NB: Jeg tror at din snavs, misfarvning og urenheder gror i kalk.