/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Hvem er direktør i Vestjysk låseservice.
Fra : Klatterup
Vist : 525 gange
200 point
Dato : 04-04-17 09:18

Hvem er direktør i Vestjysk Låseservice Esbjerg.

Det er et ApS. Men jeg kan kun ved at slå op finde deres reg. Nr. Som står på hjemmesiden.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 04-04-17 09:56
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-04-17 17:49

Jan Dinesen. Google er din ven. Google firmanavn og proff altså: Vestjysk låseservice proff . Gå ind på proff siden og få oplysninger om hvem og hvad de tjener. Tag CVR nummeret og gå på cvr.dk og du kan finde meget mere, blandt andet deres sidste regnskab.

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 04-04-17 20:11

Er den Jan Dinnesen direktør, for et ApS har vel en som ikke arbejder i biksen.

Det drejer sig om, at en person jeg passer på økonomien for, har været der 4 gange efter aftale, og så er der ikke sket noget, så skulle han komme i dag kl. 08.30 og var der præcis ( det er en lås som skal sættes på kasser af en Christiania bike ) så fik han for 5 gang at vide at de ikke havde til, og at han kunne komme i næste uge, jeg har fortalt Jan ( ved ikke om det er direktøren ) at de ikke kan være bekendt at behandle en mand med en mindre skarp hjerne på den måde.

Derfor leder jeg efter det absolutte overhoved, for jeg mener ikke det er i orden at behandle kunder på den måde, uanset hvad.

Der må være en i ApS som er lidt højere på strå, jeg ved hans far havde firmaet selv før i tiden, han hedder Robert Dinesen.

Håber i kan hjælpe mig lidt længere på vej .

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 04-04-17 20:13

Det kniber nok at finde det efter dine anvisninger, jeg har prøvet, så evt. Smid et link.

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 200 point
Dato : 04-04-17 20:58
Godkendelse af svar
Fra : Klatterup

Dato : 04-04-17 21:42

Tak for svaret 3773.

Mange tak for div. Links, Jeg kan se, at det er direktøren som har været meget - meget uhøflig,
Så det Hjælper ikke at klage der, men så må han jo hænges ud på Trust Pilot.

Men tak for hjælpen, den er jeg glad for. ??????