/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
tv signal fra bredbaandnord
Fra : ferik
Vist : 435 gange
500 point
Dato : 31-03-17 19:14

jeg har tv signal fra bredbaandnord den store max. pakke
der er imidlertid en del kanaler jeg aldrig ser og gerne vil af med
suporten hos dem siger at jeg ikke kan ændre på enkelt kanaler,
jeg mener at der er vedtaget en ny lov så man kan blive fri for enkelte kanaler
hvad er reglerne
erik

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-03-17 20:32

Der er lidt her
http://www.recordere.dk/2016/05/loven-frit-tv-valg-vedtaget/

Og her
https://www.andelsportal.dk/nyheder/frie-tv-valg/

Du kan finde lovforslaget, som blev vedtaget i sin fulde længde her. Regler for sløjeanlæg i andelsboligforeninger finder du i § 4:
Lov om ændring af lov om radio- og fjernsynsvirksomhed
her
http://www.ft.dk/RIpdf/samling/20151/lovforslag/L138/20151_L138_som_vedtaget.pdf

Bredbånd nord tilbyder åbentbart ikke valgfrie kanaler, jeg har yousee, der kan man købe forskellige pakker med f.eks. 10 valgfrie!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 500 point
Dato : 31-03-17 20:37

Fandt lige dette på Bredbånd Nord
http://www.bredbaandnord.dk/tv/tv-pakker/privat/waoo-mini-tv-pakke

Waoo Mini TV-pakke 129 kr./md.

OBS: Oplyste pris på Waoo Mini TV-pakke er ved samkøb med Fiberbredbånd. (Mindstepris inkl. TV boks i 6 mdr. 774kr.)

Så de har altså noget vælg selv!

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 31-03-17 21:03

Se på Telia der kan du vælge vælge tv kanalerne
men de kræver at du har bredbånd derfra.
Stofa har det også men der koster det mere.

Her er Orangotv på nettet med 200 tv kanaler Inc danske
for 35 EUR pr.Md. Det er det billigste der findes i øjeblikket.
Gå ind på siden og se på kanalerne.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 31-03-17 23:58

Jeg ved ikke hvor mange kanaler det er du vil af med. Men det må kunne gøres ved at du får en mindre pakke og tilkøber de kanaler som du vil have ud over denne pakke. Om det så bliver billiger end det du betaler nu ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 01-04-17 05:55

Jeg har yousee tv stor pakke, og der er ca 40 jeg aldrig ser, men kan ikke fravælge dem. Sikke dog et rod.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 01-04-17 10:06
Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 01-04-17 11:11

Jeg har selv tidligere haft TV via Waoo. Jeg tog den mindste pakke og tilkøbte de fem kanaler som jeg ønskede at se ud over kanalerne i denne. Dette fungerede ganske fint.

Godkendelse af svar
Fra : ferik

Dato : 21-06-17 12:21

Tak for svaret Klaudi.