/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Gode råd fra en sexolog
Fra : ingelein
Vist : 284 gange
50 point
Dato : 29-03-17 23:45

En avisoverskrift i BT i dag :
Joan Ørting: Her er de 3 værste sex-fejl, mænd og kvinder begår.

Jeg bliver bare så gal i skralden over at den slags studerede sexologer vil rådgive andre om noget, de ikke selv kan magte i deres eget privatliv....... og belemrer os andre med.

Jeg kunne måske forklare hende, hvordan man får et parforhold til at fungere i 61 år uden sidespring. Det er faktisk helt nemt: så længe man respekterer hinanden og kan grine sammen og holde sammen i tykt og tyndt, kan sexologer for vores skyld boltre sig i ugeblade og andres privatliv, så længe de selv kan magte eget privatliv.

Bliver bare så sur over den madamme.
Ingelein

Ps. Og så er det BREAKING NEWS. JEG MÅ HOLDE OP MED AT LÆSE BT PÅ MIN IPAD.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 30-03-17 08:43

BT

Jeg kunne måske forklare hende, hvordan man får et parforhold til at fungere i 61 år uden sidespring
Det må du da gøre

http://www.joanoerting.dk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-03-17 11:11

Citat
Jeg bliver bare så gal i skralden over at den slags studerede sexologer vil rådgive andre om noget, de ikke selv kan magte i deres eget privatliv....... og belemrer os andre med.

Folketinget er fyldt med den slags mennesker

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-03-17 11:31

Joan Ørting og min bare..........utroligt om nogen tager hende alvorligt. Og endnu mere utroligt, at hun får spalteplads i aviserne. De må åbenbart mangle (fyld) stof.

Og..... stadigvæk utroligt, om hun kan tjene til dagen og vejen, ved at tage patent på menneskers sex liv. Folk må virkelig være i knibe, hvis de "hopper på", hendes "gode" råd.

Jeg læser hende aldrig, for mig er overskrifterne på artiklerne mere end nok. Og dog, foranlediget af dig, googlede jeg lige på hende. Hun er direkte uappetitlig.

Har selv haft en lang liv, med samme kone. Uden brug af højde / sidespring......eller sexologer.

M.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-03-17 14:04

Citat
Bliver bare så sur over den madamme.
Ingelein

Så springer du bare hendes skriverier over, så er den jo ikke så meget længere...
Hvorfor få sin dag ødelagt af at læse noget man ikke gider se alligevel.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 30-03-17 14:59

netop
Nu er man jo næsten nødt til at læse overskrifter i flere aviser, hvis man vil følge lidt med i hvad der sker rundt omkring. Desværre er visse blade så lidt ude af balance med, hvad der er en overskrift værd og være BREAKING NEWS.
Jeg ønsker mig en silikonefri avis uden struttende damer med gummibådslæber osv på hvert andet billede. Jeg læser Die WELT og der SPIEGEL, som desværre ikke skriver så mange danske nyheder. Jeg tror at et sobert online nyhedsmedie uden pik og patter samt tastoveringer ville have et publikum, som ikke hele tiden skal skelne mellem skidt og kanel.
Ingelein

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-03-17 17:58

Jeg forstår nu godt ingelein. Måske fordi jeg er i en moden alder.

Jeg er den ældste af en børneflok på 8. Mine forældrer knoklede hele deres "velmagts" liv igennem. Selv er jeg far til 3. Hvordan mine forældrer og jeg selv, har klaret dette uden hjælp fra EB og Joan Ørting, ved jeg ikke.

Det minder mig om en "lun" bonde her fra Thy, der blev spurgt om, hvordan det var gået til, at han var far til 10 børn: "Det ved jeg ikke, det er noget konen ordner, når jeg sover".

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 30-03-17 18:50

Med fare for at afspore debatten (som jeg vist tit har gjort), lige denne her. Oversat fra hukommelsen:

Winston Churchill, under en parade, hvor han spurgte ind til en menig soldats privat liv"......og har de børn?? "Javel, 9 stykker". "Hvorfor så mange ?" "-Fordi jeg elsker min kone.......". "Unge mand, jeg elsker også min cigar, men jeg ta`r den da ud af munden engang imellem".

M.