/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hellig krig
Fra : Reset
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 25-03-17 00:20

De europæiske politikere har gennem længere tid forsøgt, at piske en stemning op om, at det vi
virkelig skal frygte er Putin og hans Rusland.
Hvad er grunden til denne retorik?. Er det en afledningsmanøvre, så vi glemmer det, som jeg anser
for den reelle trussel; Islam.

En ting er nogenlunde sikker.
Det er ikke russere der fører køretøjer ind i europæiske menneskemængder.
Det er ikke russere der indvaderer det europæiske kontinent, og udsulter velfærdsstaterne.
Det er ikke russere der fylder op i fængselsvæsnet.
Det er ikke russere der forlanger særbehandling og respekt for deres særlige kultur, mens de pisser på vores kultur.

Mange flere punkter kunne opstilles, men i forstår vist hvor jeg vil hen.

Det irreterer mig voldsomt, at vore politikere fokuserer på de forkerte farer, når f.eks de tyrkiske
politikere er ganske klare i mælet. Som denne minister (kender ikke hans navn), der uden vaklen
forudser hellig krig i europa. jeg mener den allerede er startet.
http://www.independent.co.uk/news/world/europe/dutch-elections-netherlands-geert-wilders-freedom-party-turkey-fascist-no-difference-rallies-islam-a7632571.html

Eller hvad med den lille diktator, der kan fortælle, at ingen af os længere kan gå sikkert på gader og veje.
http://www.reuters.com/article/us-turkey-referendum-europe-idUSKBN16T13E

Det er alvorligt nok, men slutter dog med en joke, når den lille diktator beder europa om, at respektere menneskerettighederne og demokratiet.

Men, lad mig høre jeres mening. Er det bare mig, der sidder med min sølvpapirshat og tror, at tyrkerne er islams murbrækker ind i europa, mens vore politikere og store dele af befolkningen tror, at de er vores allierede (Nato).

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 25-03-17 09:16

Jeg har en klar fornemmelse af, at Tyrkiet er et større problem for os ( EU ) end Rusland. Men når man ser tilbage på episoderne på Krim og detøstlige Ukraine, så bliver billedet lidt mere grumset, hvilket vel også i grunden er årsagen til dit spørgsmål.

Rusland er med til at bekæmpe ISIL, medens Saidi Arabien støtter dem økonomisk. Og ser man lidt længere øst på, så er Kina og Japan oppe at skændes om mange øer i det syd kinesiske hav, nogle vil så sige hvad kommer det os ved, nej ikke umiddelbart, men med den verdenshandel som foregår, kan det komme til at betyde noget for om ikke andet så vores økonomi.

Så hvem vi skal være mest bekymret for, er nok et spørgsmål som selv professore har svært ved at svare på.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-17 09:40

Husk på at vi selv har tirret vore islamiske modstandere ved imod al sund fornuft at erklære dem krig ved ulovlige invasion af deres territorium uden FN mandat. Nu slår de igen med de midler de har: Illegale kombatanter. (Terrorister)

Tak. bl.a. Fogh for denne situation.

Rusland (Putin) er en latent trussel, men vi har dog ikke været så dumme at angribe Rusland militært. Derfor er truslen om væbnet krig nok til at overse.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-17 09:43

Ps. At krigen mod befolkningen i Mellemøsten og dennes svar på tiltale skulle være speciel 'hellig' er noget forbandet vrøvl.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-17 09:48

Som et bette land på knap 6 millioner indbyggere har vi INTET militært af betydning at bidrage med i internationale konflikter mellem stormagter. Det skulle da lige være logistisk og humanitært.

*IMHO* </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-17 09:52

Pps. Hvis vi virkelig ønsker at smadre hele vor infrastruktur? Så kan vi deltage med PET/FET's cyberkrigere. Det er med garanti et dødfødt projekt, når det kommer til Rusland og Kina

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 25-03-17 15:24

Fuldstændig enig med dig Reset.
Men hvad der til stadighed undrer mig er frygten for Rusland og så alligevel ikke.
Frygten for kommunismen ligger åbenbart stadig dybt i os, der kan huske den og dens væsen.
Det paradoksale er, synes jeg, at det nuværende styre ud over vel at ville opfattes som den store magt, Rusland vitterligt er, nu repræsenterer det diamentralt modsatte af det kommunismen principielt stod for. Putin og konsorter beskrives ofte som alt det værste ved kapitalismen i og med, at de har udnyttet magten til egen betydelige økonomiske fordel.
Hvordan det så kan blive en trussel mod alle os, der er heldige at bo uden for Ruslands interessesfære, det savner jeg svar på.

Accepteret svar
Fra : Mosebaek

Modtaget 100 point
Dato : 25-03-17 16:52

Selvom EU, Nato og de enkelte landes regeringer, forsøger at manipulere / bagatellisere sandheden, er jordklodens allerstørste problem i dag, Islam.

Putin er jeg ikke nær så bange for. Han er ikke dummere, end han ved hvad konsekvenserne vil være, i en ny storkrig. Jo, han opruster jo nok, men det gør de vestlige lande også. Og jeg tror
historien, stadigvæk præger mange Russere: Vil ikke tages på sengen een gang til.

Sovjetunionen mistede 30 mill. mennesker i WW2. Største tab af alle lande.

Og så er jeg ellers enig med Molo. "Vores" angreb på de arabiske lande, var en fatal fejltagelse. Resultatet er vist tydeligt, for enhver. Okay, jeg ved godt, f.eks. Saddam Hussein, truede Israel med udslettelse, og var godt igang med at sende Scud missiler ind over Israel. Men ham kunne verdens skrappeste militær, Israels, sagtens have slået, hvis de havde fået lov af USA. Havde allerede deres fly, udstyret til formålet.

De nuværende vestlige verdens ledere, begår den store fejltagelse, at de tror bare vi er søde, høflige, og sætter lidt betonklodser op, hist og pist, går det nok altsammen.

For Islam er døden bare en biting, derfor er det en livsfarlig ideologi, for os, der har livet kært.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 25-03-17 18:44

Jeg er så til gengæld uenig med Molo
Citat
Husk på at vi selv har tirret vore islamiske modstandere ved imod al sund fornuft at erklære dem krig ved ulovlige invasion af deres territorium uden FN mandat. Nu slår de igen med de midler de har: Illegale kombatanter. (Terrorister)

Tak. bl.a. Fogh for denne situation

Hvilket vil sige, at du påstår, at Sunni og Shia-muslimer står sammen om at bekæmpe vesten, fordi vesten gik i krig med Irak efter terroren imod tvillingetårnene i USA.
Intet er mere forkert.

Apropos Rusland. Rusland har vidst ikke midler til at true hverken USA eller Europa.
Ruslands påståede fjendskab er ren skær EU-retorik.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-17 20:34

Tommy ->

Citat
Hvilket vil sige, at du påstår, at Sunni og Shia-muslimer står sammen om at bekæmpe vesten, fordi vesten gik i krig med Irak efter terroren imod tvillingetårnene i USA.

Det var Saudier ( https://da.wikipedia.org/wiki/Wahabisme ), som orkestrerede 'angrebet' mod vesten 9/11 ..godt bistået af Osama Bin Laden (...om han opholdt sig i Afganistan? ..eller Pakistan? ved jeg intet om). Men sikkert er det; at vi angreb Sadam Hussein og Iraq ...ikke pga. Terror eller trussel om samme (..det var Oberst Kadaffi; som ville angribe Vesten ..med barnevogne!), men det var alene fordi Bush. jnr. sagde/påstod at: Det var ham (SADAM) som: "Forsøgte at dræbe min far" ...hvilket aldrig har kunne bevises!

Det er dét jeg 'påstår'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-03-17 20:44

Tommy -> Altså; for at 'straffe' Whabier'ne ..så angreb 'vi' Sunni- og Shia'er...?
Smart ik'?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TEAS

Dato : 25-03-17 21:19

Ukraine med flere lande gik sammen med Tyskland i krig mod Rusland.
Da tyskerne trak sig tilbage sloges Ruserne både mod tyskerene og ukrainerne
krim blev forsvaret af rusland mod tyskerne under krigen med mange meneskeliv
til følge.
Ukraine hader stadig Rusland og er så smarte at de har fået Nato og EU med
ind i det.
Vi er godt til grin.Regeringen og alle spidserne stjæler alle penge vi sender til
landet.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-03-17 22:50

Hvem sagde storpolitik er uden humor:

Nu "truer" Erdogal med at droppe EU-ansøgning.

M.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 25-03-17 23:15

Citat
Husk på at vi selv har tirret vore islamiske modstandere ved imod al sund fornuft at erklære dem krig
ved ulovlige invasion af deres territorium uden FN mandat. Nu slår de igen med de midler de har:
Illegale kombatanter. (Terrorister)

Sporer man et lille forsvar for de islamiske myrderier i Europa? Altså; vi har jo selv været ude om det.
Det er ofte som at balancere på et knivsæg, når lokummet bræder i den muslimske verden. På den
ene side forventes det at den vestlige verden træder til med hjælp og bistand. Hvilket på den anden
side ophidser de rabiate muslimer, som jo hader alt ikke-muslimsk. det er sgu ikke nemt.

Citat
Som et bette land på knap 6 millioner indbyggere har vi INTET militært af betydning at bidrage med i internationale konflikter mellem stormagter. Det skulle da lige være logistisk og humanitært.

Det har du ret i. Vores deltagelse er nok, at betragte som en forsikringspræmie.

Citat
Apropos Rusland. Rusland har vidst ikke midler til at true hverken USA eller Europa.
Ruslands påståede fjendskab er ren skær EU-retorik.

Er jeg enig i. I stedet for den idiotiske EU retorik mod russerne, skulle EU hellere søge dialog. Jeg
er ret sikker på, at vi får brug for alle de venner vi kan få, når islam for alvor folder sig ud

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-03-17 08:50

Reset -> Jeg har forståelse for at man kæmper for sit lands integritet og på sin befolknings vegne. Jeg forsvarer ikke metoderne og da slet ikke at det er civilbefolkning som dermed rammes hårdest. Denne 'problematik' går begge veje i "dem og os" vinklen på debatten. Derfor synes jeg man bør gribe i egen barm, inden at fordømmelsen lægges på andres skuldre. Det er et spørgsmål om anstændighed ..ikke et forsvar for uhyrlige krigsforbrydelser.

Forstå mig nu ret og lade være med at lægge mig ord og meninger i munden som jeg ikke har andel i.

At Putin kan vise sig at blive en værdifuld allieret i mellemøsten og ikke mindst i kampen om 'Det Sydkinesiske hav', der gerne skulle forblive internationalt farvand, er jeg slet ikke i tvivl om. Samtidig vil jeg pointere over for flere her i tråden, at der er endog MEGET dumt at undervurdere Ruslands militære formåen !!!

Iøvrigt har jeg hverken sympatier for Trump, Putin eller det Kinesiske politibureau/kongres/styre.
..ej heller for den lille løgner LLR og hans protegeer; IS og svindleren CHF.

En statsleder jeg havde respekt for, men ikke altid var enig med, var Fidel Castro. Han tjente sit folk på bedste beskub uden smålig skelen til andre nationer og multinationale virksomheders syn på hans politik og styre.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-03-17 16:11

Citat
stadigvæk præger mange Russere: Vil ikke tages på sengen een gang til.

Stalin og hans generaler kendte til den kommende invasion, men kunne/ ville ikke gøre noget ved det, samt senere i krigen skulle der også have været tale om våbenhvile.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 26-03-17 19:40

Citat
En statsleder jeg havde respekt for, men ikke altid var enig med, var Fidel Castro. Han tjente sit folk på bedste beskub uden smålig skelen til andre nationer og multinationale virksomheders syn på hans politik og styre.
Javel ja...! Så må jeg bare sige: Hver sin lyst.

Jeg personligt - mener, at med Fidel Castro død, er verden sluppet af med den sidste af de store kommunistiske diktatorer. Han tog magten ved revolutionen i 1959, udrensede demokrater i egne rækker, aflyste de planlagte valg og konsoliderede partistaten med ham selv i front i 50 år. Der er ingen formildende omstændigheder, omend han stadig er et stort navn på den yderste venstrefløj sammen med massemorderen Che Guevarra.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-03-17 00:05

Citat
Tommy -> Altså; for at 'straffe' Whabier'ne ..så angreb 'vi' Sunni- og Shia'er...?
Smart ik'?
Jeg tror, du har misforstået galopøvelsen.

Isis/Isil blev slået sammen med An-Nursa, som igen blev koblet sammen med Al Qaida. Det skete ca. i 2003 -altså kort efter Irak blev angrebet af den USA ledet militæroperation. Operationen blev - som alle ved - iværksat efter Al-Qaidas angreb på tvillingetårnene (terror angreb 2001)

Og nu holder du fast i bordkanten; IS/Isil er en sunnimuslimsk militant gruppe.

Al Qaida er ikke Whabi'er!

Citat
Nu "truer" Erdogal med at droppe EU-ansøgning.
Ja det er så grinagtigt at man KORSER sig.
Hvad der er mere grinagtigt, så mener EU jo, at Tyrkiet hører hjemme i EU.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-17 00:11

Tommy ->

Citat
Javel ja...! Så må jeg bare sige: Hver sin lyst.

Korrekt ..og 'skarpt' observeret !
Citat
..udrensede demokrater

Ja: USA er jo kendt for sit 'Demokratiske' islet og troværdighed : Bare se på Trump

</MOLOKYLR>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-17 00:21

Tommy ->

Citat
..nu holder du fast i bordkanten; IS/Isil er en sunnimuslimsk militant gruppe.

Al Qaida er ikke Whabi'er!

Det er jo præcist dér du går 'galt' i byen!

Det var IKKE Sunni- eller Shiamuslimer som angreb Twin Towers ...men det var nu altså fakta at det var dem vi 'straffede',med Bush's velsignelse! ..og Fogh og Danmark som dikkenede lammehale.

..altså?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-17 00:31

Må jeg lige minde om at Trump blev valgt til USA's præsident på alt andet, end det jeg forstår ved 'Demokratiske' principper (Flertalsbeslutning). Demokratiet (Demokraterne = Folkevalgte) ..er IKKE dét jeg forstår ved demokrati i USA !
..men jeg er jo også rabiat folkefortaler.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-03-17 10:17

Citat
Må jeg lige minde om at Trump blev valgt til USA's præsident på alt andet, end det jeg forstår ved 'Demokratiske' principper (Flertalsbeslutning). Demokratiet (Demokraterne = Folkevalgte) ..er IKKE dét jeg forstår ved demokrati i USA !
Nej selvfølgelig forstår du ikke det amerikanske valgsystem, det er unægteligt også lidt anderledes end Fidel Castros valgsystem.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-03-17 11:57

Her er jeg godt nok på herrens mark. Jeg læser på DR Teksttv. side 130 følgende:

BØRNEPENGE BETALER BANDEPAKKE (overskrift)

Efter en masse "bla bla bla bla bla bla bla....." står der videre: Man lader flygtningefamiliers børn betale og finansiere den nye bandepakke......"

Har jeg forstået det ret ? Kommer der et girokort til flygtningefamiliers børn om, at de skal betale et X antal kr. til dækning af den nye bandepakke..?

Eller hvad..?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-03-17 13:06

Jeg troede heller ikke, flygtningebørn var så velbeslåede. Men de henter jo nemt pengene hjem igen senere, nå de bliver medlem af Black Army, eller andre indvandrer bander.

Nu skal vi jo tænke på, det er DR`s medarbejdere, der redigerer tekst tv. Det siger vist alt.

M.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-17 15:14

..og så hvor bliver alle pengene fra satpuljen af. Den er finansieret af samfundets svageste grupper.

Følg pengestrømmen ..og se hvor de ender: Private plejehjem for millionærer, som selv har råd måske? ..eller overførers de 'tilflyttere' ?

https://www.regeringen.dk/aktuelle-dagsordener/her-er-initiativerne-i-satspuljen-for-2017/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-03-17 15:24

Citat
Har jeg forstået det ret ? Kommer der et girokort til flygtningefamiliers børn om, at de skal betale et X antal kr. til dækning af den nye bandepakke..?
Ergo, de betaler intet, nul komma nul. derimod, de modtager ydelser.
Atter fake news fra DR. Det forekommer temmelig tit !

Satspuljen har aldrig været bestemt til flygtninge, Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-17 15:24

Som læses kan overføres pengene til indvandrere og private investeringsfonde, medens regningen betales af pensionister, kontanthjælpsmodtagere og langtidssygemeldte.

Hvad med om den formuende og arbejdende del af befolkningen kom til lommerne?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 27-03-17 15:28

Citat
Satspuljen har aldrig været bestemt til flygtninge, Molo

Deri har du 100% ret Tommy (..forkommer sjældent her i foraet).

For en gang skyld kan vi enes om 'noget'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-03-17 16:39

Citat
Satspuljen har aldrig været bestemt til flygtninge, Molo

Citat
Deri har du 100% ret Tommy (..forkommer sjældent her i foraet).

For en gang skyld kan vi enes om 'noget'
Så bruger du jo argumenter, som ingen relation har til emnet.
OG, så spørger jeg atter: ....Hvad betaler flygtningfamilierne til bandepakken ? = Intet, nul, nada, nothing.

Atter fake news fra DR

Kommentar
Fra : Klatterup

Dato : 27-03-17 18:33

Nu "truer" Erdogal med at droppe EU-ansøgning.

Ja det er noget af en trussel, det er bare ikke sikkert vi er så kede af det.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 27-03-17 18:33

Citat
Hvad med om den formuende og arbejdende del af befolkningen kom til lommerne?

Ja endelig da. Hvad ligner det også, at dem der stadigvæk gider at arbejde, skal beholde hele 40% af deres indkomst.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-03-17 19:26

Citat
Ja endelig da. Hvad ligner det også, at dem der stadigvæk gider at arbejde, skal beholde hele 40% af deres indkomst.
De 40% som er tilbage af en skatteplyndret hårdt arbejdende håndværkers løn, er åbenbart øremærket til velfærd og servicering af de tusinder og atter tusinder nordafrikanere som pt er på vej til nordeuropa.

"Hvorfor nordeuropa" Spurgte den storsmilende journalist.

"Fordi, Belgien, Sverige, Norge og Danmark har den bedste velfærd" Svarede nordafrikaneren.
Kort og kontant "Bedste velfærd" - ikke, de bedste arbejdstilbud.
Der er noget som ikke rimer.

LUK SÅ DEN GRÆNSE!!!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 27-03-17 22:16

I forlængelse af øverste indlæg..

Læste en artikel der oplyser at Afrikas befolkning vokser eksplosivt – faktisk med hele 4.200 netto ….. i timen!
Det svarer til 100.800 …..i døgnet, og knap 36,8 mio årligt.

Jeg var faktisk ikke klar over det var så galt fat. Europa kan ikke hjælpe dem, men de kan hjælpe sig selv. Nemlig ved at kopiere kinesernes "1 barn pr. familie." Det hjalp på kinesernes fødselsoverskud, så mon dog ikke, at 1 barn-politiken vil hjælpe hele Afrika på den lange bane.....som politikerne ynder at kalde fremtiden.

Kommentar
Fra : lgs

Dato : 27-03-17 23:16

Citat
Det hjalp på kinesernes fødselsoverskud, så mon dog ikke, at 1 barn-politiken vil hjælpe hele Afrika på den lange bane.....som politikerne ynder at kalde fremtiden.

nævn mig blot ET afrikansk land, der har et politisk styre, som kineserne havde og vel stadig har, og som var forudsætningen for at kunne gennemføre projektet.
Så en kopi af det i Afrika må vist høre til ønsketænkning.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 28-03-17 08:35

Citat
nævn mig blot ET afrikansk land, der har et politisk styre, som kineserne havde og vel stadig har, og som var forudsætningen for at kunne gennemføre projektet.

Det har du desværre ret i. Lad dem sejle i deres egen uansvarlige sø. Lad problemet klare sig selv.
Løsningen er ikke, at overbefolke Europa med overskuddet, så har vi bare det samme problem her, på sigt.
Kynisk? Måske. Men hvorfor skal vi smadre vores lande pga. afrikanerenes dumhed.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 28-03-17 08:38

Citat
"Bedste velfærd" - ikke, de bedste arbejdstilbud.

Det må nødvendigvis være den bedste velfærd der satses på, al den stund, der ikke er mange jobs som analfabeterne kan besætte.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-03-17 14:47

Flere afrikanske lande har bedt Røde Kors om at lade være med at sende brugt tøj, da sendingerne underminerer afrikanske tøjproducenter og derved skabelse af arbejdspladser.

De skider Røde Kors højt og flot på med ordene: "Jamen, hvem skal vi så udvise vores godhed overfor ? Og hvad med de danske frivillige, som bruger hele deres fritid på, at hjælpe til i butikkerne rundt om i de danske byer. Hvem skal så pudse deres glorie..?"

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 28-03-17 18:02

Citat
De skider Røde Kors højt og flot på med ordene: "Jamen, hvem skal vi så udvise vores godhed overfor ? Og hvad med de danske frivillige, som bruger hele deres fritid på, at hjælpe til i butikkerne rundt om i de danske byer. Hvem skal så pudse deres glorie..?"

Det har længe været min opfattelse, at godgørenhed mest handlede om godgørernes eget ego.
Det er en metode til at skille de gode fra de onde, og allerhelst skal det vises offentligt.

Lige nu er Jelling i oprør. En familie skal udvises. I 2010 fik de afslag på ophold. alligevel er de her stadigvæk. Der har været demonstrationer i byen. De demonstrerende skulle tilbydes, at adoptere familien, med alle de udgifter det medfører, og for livstid. Så skulle demonstrationerne snart høre op.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 28-03-17 19:24

Citat
Lige nu er Jelling i oprør. En familie skal udvises. I 2010 fik de afslag på ophold. alligevel er de her stadigvæk. Der har været demonstrationer i byen. De demonstrerende skulle tilbydes, at adoptere familien, med alle de udgifter det medfører, og for livstid. Så skulle demonstrationerne snart høre op.
Simpelthen. Det er eddermame let at være humanistisk og god -og så ellers sende regningen til alle andre......"Se mig, se mig, se hvor god jeg er er. Kan alle se min nypudsede glorie ? Jeg vil interviewes i fjernsynet. Jeg vil !!!!! "

Godkendelse af svar
Fra : Reset

Dato : 29-03-17 09:33

Tak for svaret Mosebaek. Du havde konkurence fra flere gode kandidater, men der skal jo være en vinder af de uvurderlige Kandu point.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-03-17 18:21

Selv tak Reset. Ja, vi er nogle stykker, der allerede fornemmer den muslimske spændetrøje.

Desværre tror politikerne i DK og EU, at problemet nok løser sig selv, bare vi holder øjne og ører lukket. De vil en skønne dag, vågne op til en grim virkelighed.

M.