/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
kode efterluses
Fra : mimimig
Vist : 218 gange
200 point
Dato : 11-03-17 18:26

Prøver (igen) at bruge cms php fusion som jo er et php cms.
Kan ikke huske koden, vil gerne have externe sider lavet i dreamweaver
indsat i fusion. Har kunnet, kan simpelther ikke huske hvordan.
Er der en der kan hjælpe ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-03-17 19:01

Log ind på din side = glemt kode, så sender dit CMS koden til dig.
Er det kode til at logge ind på din udbyder - så har du vel koderne liggende på en mail - ellers kontakt dem.

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 11-03-17 19:48

jeg spurgte vist dumt,
jeg er inde i administrator på php fusion,
Nu vil jeg gerne hente nogle externe sider ind i php fusion,
det kræver en kode som jeg ikke kan huske

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-03-17 21:00

Kender ikke lige til dit, men måske:
https://www.php-fusion.co.uk/infusions/wiki/documentation.php?page=165

Ellers findes der programmer der kan finde skjulte ´passwords´ som du i tidens løb har brugt på din pc, plejer at anbefale SIW, men det kan vist ikke det nummer mere - de vil have penge for det.

Så kan anbefale at stiller et andet spørgsmål om det, eller prøver dig frem:

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=see+passwords+on+pc&*

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-03-17 21:07

Citat
vil gerne have externe sider lavet i dreamweaver
indsat i fusion. Har kunnet, kan simpelther ikke huske hvordan.

Du behøver ikke brug Dream... for at uploade filer. du kan gå direkte til din hjemmeside og redigere = dog uden HTTPS, bare skriv FTP.xxdin hjemmeside.xxx? mener jeg..rllrtd finfrd frt mange gode upload programmer til den slags - jeg har altid brugt:
https://filezilla-project.org/

Det er et par år siden jeg har haft hjemmesider så der kan være meget nyt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-03-17 21:09

Citat
.rllrtd finfrd frt mange gode

ellers findes der mange

Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 11-03-17 21:12

ja men det er ikke pasword, jeg er i administrator og mangler en sti til at indsætte nogle externe sider, ligesom man ville indsætte et foto på en side
der fndes en php kode til det

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-03-17 07:02

Mon ikke der er en hjælpende hånd her
http://www.php-fusion.dk/news.php

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-03-17 10:42

http://hjemmesideskolen.dk/html/links.php?id=links1

Normale links, lavet med programmer (Dreamweaver), skal du bare markere teksten og H klik indsæt link/adresse