/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Brother DCP J132W udskriver ikke.
Fra : lukas2502
Vist : 222 gange
105 point
Dato : 09-03-17 19:29

På en gang udskriver printeren ikke mere, det er ikke så længe siden at patronerne blev udskiftet, og alt virkede som det skulle. Når jeg nu vil printe, arbejder printeren som om den printer, kort eller langt alt efter hvad jeg vil printe ud, men der kommer kun blankt papir ud. Der kommer ingen fejlmeldinger!
Jeg har afinstalleret og geninstalleret printeren, Windows melder at den er korrekt installeret, men ingen forandring!!!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-03-17 21:10

Åben printer indstillinger = UDSKRIV til Printer / det kunne være du har valgt at udskrive til ?? Dokument eller andet.

Og `? hvad hvad udskriver du..

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 09-03-17 22:14

Der står den printer jeg har. Det der undrer mig mest er: Når jeg nu vil printe, arbejder printeren som om den printer, når jeg vil printe en side med med næsten ingen tekst, går det hurtigt, når jeg vil printe en side med megen tekst, tager det væsentligt længere tid, det lyder hver gang som om den printer, men der kommer kun blankt papir ud. Der kommer ingen fejlmeldinger!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-03-17 22:22

Det kunne lyde som om blækket er tørret ind, eller at printerhovedet ikke virker.

I printerens menu skal der være nogle menupunkter til rensning af hovederne/patronerne.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 09-03-17 23:08

Ved testprint kommer der også kun en blank side ud, ved tidligere testprint kunne det jo ses om den ene eller anden farve trængte til rensning, men alle 4 på en gang kunne være printerhovedet?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 09-03-17 23:12

Prøv rensning i første omgang.

Hvor tid bruger du den?

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 09-03-17 23:44

Rensning ændrer desværre intet, jeg bruger den regelmæssigt, og det at der kun kommer en helt blank side ud.
Kunne tyde på at den ikke kan mere.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-03-17 21:21
Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 11-03-17 23:09

Det der undrer mig mest er: Den har printet som den skal, efter patronskift, i flere uger uden problemer. Når jeg nu vil printe, arbejder printeren lydmæssigt som normalt, dvs. så lang tid som det ville tage at printe siden, afhængig af mængden der skal printes, men der kommer hver gang, kun blankt papir ud. Der kommer ingen fejlmeldinger!

Annuller spørgsmålet
Fra : lukas2502

Dato : 13-05-17 09:31

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål