/ Forside/ Interesser / Helbred / Misbrug / Spørgsmål
10  25 300
astatur
Fra : LuffeA
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 05-03-17 10:35

Mit astatur musbruger mmmmin ålmodighed, derfor er spørgsmålez sag under nok det ...x forkere topiq.
Kan jeg sæl afmondere atastaturet og give det syrebad så dæt skrivar gorregt ?

Det er en blærebar gomputter ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-03-17 10:42

Det er forkert kategori, men problemet er nok en F40.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-17 10:57

tsfyk pø nnnnnnnnummmelåk se gir da du akky måra.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 05-03-17 11:45
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 05-03-17 15:55

Hæ, Katekismus,i den debat er derogså et par stygger som lavier fes mæ ejet nederlalk

Hås mig dror jeg at det er snavs, et gammendas astatur kunne man vende røven i vejret og røste en masse aske ud ..............
Nå, a prøver sku at rive bunden af bæstet, den koster kun en ueløn at erstatte hvis der går kamel i det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-03-17 20:32

Det er sådan et tastatur du har brug for:
Din madkasse kan stå inden under. gumle gumle.
http://peecee.dk/upload/view/465478

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-17 10:31

Ps. Du mangler at fortælle hvilken computer du har............måske kender vi den.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-03-17 10:50

@ Eyvind

Packard Bælll.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-17 11:36

og model betegnelse

Under alle omstændigheder, kan tastaturet sidde med en enkelt skrue på bagsiden eller under en plade.

Mine tastaturer (ej PB) sidder med en skrue og skal også løsnes med små skydere ind mod skærmen eller bare trækkes lidt væk fra skærmen.

PAS PÅ - der sidder som regel et meget tyndt fladkabel på tastaturet.

Og så lige:
Er der problemer i enhedshåndtering
Er der sat hak i noget under "øget tilgængelighed"
Søg på skærmtastatur.............måske du kan bruge det midlertidigt

Jeg

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-17 11:41

Jeg prover lige igen at skrive med det eksterne USB gummi tastatur, det skal bare ikke ligge oven pa det andet.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 06-03-17 19:42

Dåen æt hastakur kænner jeg aldt for gådt.
Det err pezze itæerne åh skrive på dådan noged lårt. Man for hælt løzt te at begå sælmord.

Japs det var ald fra mig danne gnga.

Helsin
tOmmY

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 06-03-17 21:00

EasyNote LE 69 KB

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-03-17 21:41

Jeg kom ikke længere end hertil:

http://www.packardbell.com/pb/da/DK/content/download

Jeg ville hente noget software, som jeg gætter på er fejlen.

Hvis du har en ubuntu Live cd og booter fra den kan du se om det er en "mekanisk" fejl eller en windows programfejl.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 06-03-17 22:53

Sikke interessante email du kan sende.
Jeg er flad af grin, -og du er helt sikker på, det er tastaturet, og ikke manden det er galt med

http://hwt.dk/Forum/277100/Rensning-af-tastatur-paa-baerbar

https://blog.produkt-guiden.dk/2016/03/udskift-tastatur-paa-packard-bell-easynote-modellerne/

https://youtu.be/3-QJ4AcBj8k

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-03-17 11:22

Mon ikke du bare har indtaget et par fpr meget.