/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
10  arne.jako.. 250
Artikel i seneste IDE Nyt - modtaget
Fra : ingelein
Vist : 181 gange
50 point
Dato : 24-01-17 12:27

Hej

Jeg var ved at få kaffen i den gale hals, da jeg i morges læste om anvendelse af WD-40 til mange formål i den almindelige husholdning - altså bortset fra det, som dette ellers udmærkede produkt er beregnet til.

Produktet er jo direkte sunhedsfarligt, når det anvendes til andet end det det er beregnet til.
Jeg har gjort redaktøren af IDE Nyt opmærksom på at de bør trække artiklen tilbage.

Sundhedsdatabladet om WD-40 siger jo noget helt andet.
http://www.wd40.de/wp-content/uploads/2016/05/SDB-WD-40-MUP-Aerosol.pdf
Jeg håber at man også kan finde sundhedsbladet på dansk.
Med venlig hilsen
Ingeborg

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 24-01-17 12:29
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 24-01-17 13:15

her et link til Ide nyt, så andre ikke behøver google. jeg læser nok artiklen med en anden tilgang end dig.
Jeg læser ingen steder, at det ikke er sundhedsfarligt, og får ikke kaffen galt i halsen. Jeg lagrer blot oplysningen om, at WD-40 kan bruges til meget!
http://www.idenyt.dk/huset/hustips/alternativ-brug-af-wd-40/

Bemærk:
Som en lille disclaimer er vi nødt til at bemærke, at denne artikel IKKE er sponsoreret af WD-40. Vi vil også påpege, at man skal passe godt på øjne og omverdenen, når man anvender WD-40, samt vise omtanke for miljøet ved ikke at overforbruge sprayen.

Og firmaet
http://www.wd40.dk/om-wd-40

BRANDANVENDELSERMange af de anvendelser af WD-40® Multi-Use Product og WD-40® Specialist® produkter, som er beskrevet på denne hjemmeside, er indsendt til WD-40 Company af slutbrugerne af produkterne og udgør ikke anbefalinger eller forslag til anvendelse fra WD-40 Company. Disse anvendelser er ikke testet af WD-40 Company.
Forbrugerne skal bruge deres sunde fornuft, når de bruger produkter fra WD-40 Company. Følg altid brugsanvisningen, og respekter de advarsler, som er trykt på emballagen.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 24-01-17 13:41

Du skriver at du ingen steder læser at det IKKE ER SUNDHEDSFARLIGT. HM..... FORKLAR LIGE LIDT NÆRMERE ERGO ER DET SUNDHEDSFARLIGT ELLER HVA?
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 24-01-17 13:45

Jeg har selvfølgelig reageret overfor Ide Nyts redaktion og har just modtaget en beklagelse over at de har bragt disse tips og at de vil blive slettet. En yngre medarbejder beskyldes for dårlig research på modtagne tips.
Så er den ged vist olieret?
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-01-17 16:07

Kan ikke forstå du klager over det, alle bruger sikkert midlet som beskrevet i artiklen

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 24-01-17 16:48

Nå, nå, der er jo en grund til at man ikke tager ringe sf fingre med wd, eller tyggegummi af håret. Og tror du at IdeNyt havde fjernet artiklen, hvis de ikke havde fået røde ører. jeg bruger skam også WD 40 som smørelse i steder for geværolie og anden krybende olie.
At du ikke forstår det,

skyldes nok manglende viden !
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 01-02-17 22:25

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål