/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Google Earth.
Fra : Mosebaek
Vist : 251 gange
200 point
Dato : 23-01-17 13:57

Daw!

Jeg har Google Earth, på Win10, Win7 og WinXP komputere. Den kører ringest på Win10`eren. Den hakker i det når jeg "plusser".

På både XP og 7`eren, kører den meget mere flydende. Win10 pc`en, har dog meget større hukommelse, end de to andre.

Kan man evt. downloade en ældre version ??

Der medfølger lige et billede, let redigeret, så i kan sammenligne de to ver..

http://peecee.dk/upload/view/464517

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-01-17 15:49

Har du opdateret Flash, muligvis NetFramework? mener jeg det hedder.
Selv bruger jeg portable og ældre, dog på win7

https://www.google.dk/search?q=google+earth&oq=google+ear&aqs=chrome.0.0j69i57j0l4.10820j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=portable+apps+google+earth

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-01-17 15:51

Det kan også være din sikkerhed der blokkerer et eller andet, som Google skal bruge.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 23-01-17 17:56

Jeg vil prøve mig lidt frem, med dine forslag, mig-selv.

Men med forsigtighed. Har lavet et Recovery, på min nye bærbare. Det skulle helst ikke genta`sig.

M.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 23-01-17 21:21

Citat
Men med forsigtighed. Har lavet et Recovery,

Go ide.
Kan huske at min Earth havde lignende problem for ? mange år siden, og det var sikkerheden/ mig der ikke ville give min possition væk til Google, kan så ikke huske om den ´flimrede´ men den var ikke til at bruge, samt den ville også meget opdatere en masse som slet ikke var nødvendigt.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 27-01-17 11:04

Tak for svaret mig-selv. Det kører bedre nu.

M.