/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Grå transparent label/bar på billede
Fra : mlkl
Vist : 152 gange
100 point
Dato : 22-01-17 14:35

Hej alle :)

Jeg søger et program som kan lave samme billeder, som snapchat, hvor en tekst skrives henover billedet på en grå bar/label, som på dette billede øverst til venstre: http://www.mobilsiden.dk/nyheder/snapchat-vil-nu-bevare-dine-minder-for-evigt,lid.36572/

Jeg vil sætte stor pris på jeres hjælp, da det skal bruges til at lave salgsbilleder :)

- mlkl

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-01-17 12:37

Du kan bruge Inkscape - tager et par minutter at lave:
Indsæt billede.
Ude i venstre grafiske menu opretter du bokse over billedet med:
indsæt firkanter og kvadrater - H klik på den oprettede boks og vælg farve og gennemsigtighed.
Indsæt tekst.
Og selvfølgelig tilpas/ flyt boksenes størrelse ved at trække dem:
Programfladen er Dansk:
https://inkscape.org/en/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-01-17 12:48

Mener også du kan lave det i Office, det er dog længe siden jeg brugte programmet til den slags.