/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Spørgsmål jeg selv fandt svaret på/løste
Fra : storemolle
Vist : 213 gange
50 point
Dato : 22-01-17 10:55

Jeg nogle spørgsmål ude som jeg løste eller ved anden vej fik løst på en anden måde.

Hvad sker med disse tråde af mine?

http://www.kandu.dk/Spg177432.aspx

http://www.kandu.dk/Spg177383.aspx

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-01-17 11:06

Du kan jo vælge at acceptere det svar, der kom tættest på, samtidig med at du skriver "løsningen"

Du kan også vælge selv at annullere spørgsmålet og du vil få 5 ledige point.

3 måneder efter at du stillede spørgsmålet, så vil kandu annullere dit spørgsmål, hvis du ikke selv har foretaget noget. Du vil så blive fratrukket 5 ledige point.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-01-17 11:08
Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 22-01-17 11:33

Jeg har aldrig selv annulleret et spørgsmål. Kandu har vist gjort det nogle gange, når jeg har glemt.

Af høfligheds-grunde, mener jeg ikke man skal gøre det. Folk har jo gjort en indsats for at svare.

For år tilbage, var der en der konsekvent annullerede spørgsmålene. Det bliver man ikke populært af. Og herregu`, det er jo nogle fuldstændige værdiløse point, der er tale om.

M.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 22-01-17 12:58

Citat
For år tilbage, var der en der konsekvent annullerede spørgsmålene. Det bliver man ikke populært af. Og herregu`, det er jo nogle fuldstændige værdiløse point, der er tale om.

Næh, men som du netop selv nævner - Af høfligheds-grunde, mener jeg ikke man skal gøre det. Folk har jo gjort en indsats for at svare.

Der jo nok ikke nogen der svarer på spørgsmålene for at få points, derimod er det jo altid en fornøjelse at kunne hjælpe andre med noget de mangler svar på.
Det giver jo så en god tilbagemelding at give disse point.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-17 07:52

Der sker det med dine tråde, at der ikke længere kan kommenteres på dem. De er afsluttede. De findes heller ikke i din søgehistorik. Kun nævnt som antal annullerede spørgsmål fra din profil.

Længere er den ikke.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-01-17 10:18

molo, dette er ikke rigtigt

Citat
De findes heller ikke i din søgehistorik. Kun nævnt som antal annullerede spørgsmål fra din profil.

Du kan da se og læse samtlige annullerede spørgsmål i alle brugeres profiler. Det er kun slettede spørgsmål, du ikke kan se/læse, men antal vises.

Længere er den ikke

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-01-17 21:15

Mon ikke du trods alt? fik en ide om hvad der kunne være galt? med de svar du fik, ellers ville du vel have afprøvet dem før du skrev herinde..

Kommentar
Fra : storemolle

Dato : 23-01-17 22:00

Det virkede første gang.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-01-17 09:55

ans -> Bøjer mig. Jeg tog fejl

</MOLOKYLE>