/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Bralex.nl
Fra : return
Vist : 599 gange
500 point
Dato : 14-01-17 20:23

Hej er der nogen der kender den her hjemmeside bralex.nl kan ikke finde noget som helst om dem på trust pilot så vil lige høre om der er nogen der har handlet der og hvordan var oplevelsen og betalingen ?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-01-17 00:12

Bralex er i sig selv ikke en shop, hvor du kan købe varer.
Det er et hjemmeside hotel, specielt for internetbutikker.
så der må være mere i adressen du vil spørge til.

Kommentar
Fra : return

Dato : 15-01-17 07:33

Ja det er en lommelygte man forsøger at købe der - Jeg gik først ind på denne side her http://www.flashlightq250.com/dk/index.php?clickid= her vælger man antal stk man vil bestille samt skriver sin adresse tlf nr betalingsmiddel Her valgte jeg visa så kom der en ny side som hed multisafepay hvor man skulle taste sit mobil nr så man fik en kode fra nets ( noget sikkerhed tænker jeg ) problemet er nu at dem mail fra bralex.nl som åbenbart sender ordre bekræftelser ud til kunder ja så står der bare at købet ikke var gennemført at der var opstået et problem og at man skulle trykke på linket nedenfor hvad jeg ikke gjorde da jeg jo lige havde fået kode fra nets for at bekræfte at nets så sender pengene videre til multisafe pay så de deigennem får deres penge for lommelygten så er faktisk i tvivl om handlen overhovedet er gået igennem derfor mit spørgsmål

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-01-17 20:18

Det var en meget dyr lygte?? hvis du spørger mig, hvor mange Lumen er den på.
Har et par stykker (½ defekte) du må få gratis, og de er på ca 1000 lumen - de skal bare have klat lim og/eller en strømførende ledning da det er afbryderen der fejler på den ene, den anden skal bare have ´parabolen´ limet fast da den er gået løs.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 15-01-17 20:35

Det lyder noget bøvlet. Hold øje med din bank konto for at se, om der er hævet penge.

http://www.flashlightq250.com

http://led-kongen.dk/led-lommelygte/

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 500 point
Dato : 16-01-17 17:36

Den med kode fra nets hedder også verrify by visa , eller sådan noget lignende.
det er en engangsforestilling fra nets. Når det 1 gang er gjort gælder det for sammen kort i al fremtid.
I princippet skulle det sikre at det er den rigtige afsender af pengene og ikke bare en fremmed, som har set kortnummeret et sted.
Herhjemme har vi nemid, som er mere sikkert, men det andet er der en del i udlandet, som kræver i mangel af bedre.
du skal ikke være ked af at sælgeren vil søge sikkerheden.

Godkendelse af svar
Fra : return

Dato : 19-01-17 05:08

Tak for svaret transor.