/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Hjælp mig 1 time !
Fra : F.Kyllesbech
Vist : 221 gange
200 point
Dato : 10-01-17 12:52

Hej København...

Jeg er frivillig webmaster i en fodboldklub på Amager og håber på et mirakel, da jeg er gået død i viden ....
Jeg søger en EDB programmør i København der vil vise mig hvordan jeg bruger programmet All Download og hvordan jeg overfører rå data fra DBU til vores hjemmeside via dette program. All Download progammet er installeret som plug in på vores hjemmeside.

Det der skal overføres er " stilling og resultater - kampprogram" for hvert hold på holdets egen side. Og All download skal sættes til at opdatere disse rå data hver time.. Jeg er en ganske normal CMS bruger og kan intet med hensyn til programmering ...

Vil du bruge en time på mig og vise mig hvordan rå data overføres ??? Kroner har vi ikke da alle arbejder frivillig i klubben , men min tegnebog kan godt betale for er par gode flasker vin *-) hvis du gider at hjælpe mig..Du skal helst bo i København eller på Amager ...Og jeg hopper gerne på cyklen og kommer til dig..-) Skriv til mig hvis du findes -)

mail: ks-raadgivning@sundbynet.dk

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-01-17 15:14

Citat
jeg overfører rå data fra DBU til vores hjemmeside

har du tilladelse til det

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 11-01-17 16:34

Hvis du vil ha mere held med at få svar, bør du nok komme med lidt mere information, så som link/information til dette "All Download" plugin
Og hvor disse "rå data" fra DBU ligger, altså hvordan du/jeres hjemmeside har adgang til disse data
!!! Husk ikke noget med at skrive/give login information her !!!

Altså har DBU et website hvor du/man har trække disse "rå data" eller ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-01-17 22:28

Citat
bør du nok komme med lidt mere information

Ja, der mangler meget.
Citat
Jeg er frivillig webmaster i en fodboldklub på Amager

Tror næppe at DBU lader en ´ukyndig´ då adgang til diverse ´scripts´ osv.

Men er det bare for du vil opdatere din hjemmeside løbende fra et externt link = deep link (ikke tilladt, så vidt jeg husker) så er det egenligt meget simpelt, men hvad er det for et ´plugin´ og hvad kan det.
Citat
Og All download skal sættes til at opdatere disse rå data hver time..

Er det en tilføjelse til dit CMS ? og hvilket CMS bruger du?
Jeg ville bruge andre programmer, der regelmæssigt opdaterede hjemmesiden via pc - men igen...?

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 12-01-17 08:50

Kan se fra din historik at der er meget stor sandsynlighed for vores tid kan bruges mere fornuftigt på andre ?

Jeg hopper af her.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-17 07:55

Rå data hentes med en XML HTTPrequest: http://www.w3schools.com/xml/xml_http.asp

Det ville jeg aldrig bruge et plugin til. Det kan laves i AJAX:

http://www.w3schools.com/xml/ajax_intro.asp

</MOLOKYLE>