/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
nhl 17 til ps4
Fra : snegommsj
Vist : 114 gange
500 point
Dato : 06-01-17 16:15

Hej venner, jeg spiller NHL 17 til ps4, og er glad for det. Jeg spiller kun off line. Jeg vil gerne spørge, om nogen herinde ved, hvordan de createde spillere man har lavet , kan slettes igen? Jeg har slettet spillet helt, men når jeg åbner er de createde spillere der stadigvæk, kan man ikke komme helt af med dem?på forhånd tak. MVH Mogens.

Kommentar
Fra : snegommsj

Dato : 06-01-17 16:21

Hej igen, ovenstående er mit spørgsmål, bare ikke til NHL 17, men NHL 16 sorry.