/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Billig udbyder
Fra : mig-selv
Vist : 277 gange
100 point
Dato : 05-01-17 19:44

Søger noget i nærheden af 200.- pr år - ikke gratis.
one com har jeg dårlig erfaring med, da de vasker deres hænder rene istedet for at hjælpe.

INGEN krav til indbygget redigering/ skabeloner og den slags.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 05-01-17 21:48

Citat
one com har jeg dårlig erfaring med, da de vasker deres hænder rene istedet for at hjælpe.

Det plejer jeg også at gøre, ellers er der jo ingen idé i at vaske dem.

Du er formentlig opmærksom på der er noget der hedder søgemaskiner...

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-01-17 22:14

Citat
Du er formentlig opmærksom på der er noget der hedder søgemaskiner...

NOPE - men du kan komme på kandu..
Citat
Det plejer jeg også at gøre

Hjælpe eller..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-01-17 22:26
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 05-01-17 22:28

Det ville linket altså ikke, men den findes på siden
Citat
TV-film efter Karen Blixen fortælling med musik af Bo Holten. Handlingen udspiller sig på en herregård i slutningen af det 18.århundrede, hvor enken Ane Maries søn er mistænkt for at have nedbrændt en lade. Hvis herremanden overgiver ham til øvrigheden, betyder det tugthus eller soldatertjeneste på ubestemt tid. Derfor indgår Ane Marie en aftale med herremanden - sønnen går fri, hvis Ane Marie kan udføre tre mands arbejde og meje en mark fra solopgang til solnedgang.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-17 17:03

Jeg og flere her i Kandu bruger web10.dk
Jeg bruger mit eget program til siderne

Kommentar
Fra : alka

Dato : 07-01-17 10:06

Jeg har i flere år brugt disse:

https://danhost.dk/webhoteller

Har gennem fem år ikke haft et eneste nedbrud eller problem på min hj-side, til 12 kr/mdr.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-01-17 20:16

Citat
Jeg har i flere år brugt disse:

https://danhost.dk/webhoteller

Øv, der er ingen adgang til data base = backup? eller er der...
Citat
Jeg og flere her i Kandu bruger web10.dk

Også fint...

Men så kan jeg huske forskel på Linux og MS servere, noget der tænkes på angående det?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-17 21:14

De fleste store servere bruger Linux som styresystem............men det ser du aldrig som bruger.

Jeg logger bare ind gennem mit hjemmesideprogram "Dream Weaver mx2004" og laver siderne.
Og jeg har den billigste adgang.
Det er gratisdns.dk som har mit domæne liggende og der henvises til web10 og mit domæne.
Ret enkelt når det er sat op og kører.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-17 21:20
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-01-17 11:18

Man får; hvad man betaler for!

VIL man betale? Så vælger man: https://www.dandomain.dk/
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 09-01-17 08:11

Jeg bruger https://gigahost.dk og er godt tilfreds .

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-17 22:58

Citat
Man får; hvad man betaler for!

Det var da dyrt, og kun plads til et par gode klip...
Citat
Ideelt til en mindre side, der ikke skal køre Open Source og kun har brug for ét domæne

5 GB serverplads
Gratis support
Daglig backup
2 e-mail konti

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-17 23:00

Og så tror jeg nok/ vist nok - at jeg PT misforstår MB vs GB =

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-17 23:11

Citat
http://www.web10.dk/v6_information/packs_private/basic

Det kan da kaldes billigt.

Syntes bare???? at f.ks one com i sin tid havde noget med en TB -men det er go-nok også et par dage siden jeg var kunde ved dem

Citat
"Dream Weaver mx2004"

Du skulle prøve Namo webeditor = de gamle. eller? X5 som har alt indbygget og på DK:

http://www.websitex5.com/en/evolution.html

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 09-01-17 23:21

Citat
Jeg logger bare ind gennem mit hjemmesideprogram "Dream Weaver mx2004" og laver siderne.

Jeg brugte engang Microbløds kan ikke huske hvad den kaldes - mere (som kunne kunne bruges på win-server) og der gik rimelig hurtig panik på siden/ rne - men det var så også på en Win-server jeg havde, men stadig panik og masser af fejl osv.
Den har jeg så også i en nyere udgave der laver meget pæne sider ? gennem deres ? nye form for Lightroom eller hvad det nu hedder.

Nå men tak for indlæg - tror eyvind løber med pengene...

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 11-01-17 21:47

Tak for svaret Eyvind.
Citat
DIN BESTILLING :

Webhotel:

Webhotel: WordPress    UNIX
Oprettelse:   DKK   99,-
Hosting á 12 md.:    DKK   120,-

Heraf 25% moms   DKK    43,80
Ialt til betaling :   DKK    219,-

Tøm hele bestilling

Hvorfor kommer oprettelse gebyr først ved bestilling... men OK det var hvad der var behov for.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-01-17 09:50

Citat
Hvorfor kommer oprettelse gebyr først ved bestilling

Det er simpel salgsteknik.....................