/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Hej nogen der kender denne printer.
Fra : Højris
Vist : 343 gange
100 point
Dato : 23-12-16 03:17

Hej nogen der kender denne printer. ?
Udover at være en lexmark hvilken model er den så.
https://www.youtube.com/watch?v=VY-7hQ6ocx8&t=24s

Højris

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 23-12-16 08:40

Du kan jo skrive til den mailadresse der er vist på skærmen...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-12-16 10:46

Det er en Lexmark E 260, der er blevet brugt til testen

Citat
At this time only the Lexmark E260 seems to work reliably, though I will be testing some others in the near future.?

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 23-12-16 13:26

ans hvordan kommer du frem til det. ?

Højris

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 23-12-16 14:00

Citat
Mark Lerman for 2 år siden
To come soon, probably an Instructible. The main hacks are getting the paper path straight through the printer and removing the fuser. At this time only the Lexmark E260 seems to work reliably, though I will be testing some others in the near future.?

Det er jo Mark Lerman, der har lagt den video på YouTube , og han skriver, at han har brugt en Lexmark E260 til testen.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-16 14:26

Højris - du kan da også printe banerne ud med alm Laser printer (eller kopiere) og så oliere papiret, gennemlyse på en lysfølsom fiber-printplade og ætse væk med jernklorid.
Sådan har jeg lavet en del printplader. Også med baner mellem benene på en IC kreds.

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 23-12-16 16:52

Tak for svaret ans. Ja det er jo ikke nogen skade til at se hvad der gemmer sig lidt nede af siden.
Også en tak for de øvrige fif. Men dem kender jeg helt tilbage til en fjern fortid.
Jeg er nok en doven hund. Med det direkte print gør jo det hele meget lettere.
Hvor meget tid der så går inden printer metoden klapper ???? og hvor mange print jeg ku have lavet på den samme tid...... Såså nu ikke væsvis hr. Højris.

Glædelig jul og et godt nytår Til samtlige Kandutter.

Højris

Kommentar
Fra : Eyvind