/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mozilla Thunderbird
Fra : ans
Vist : 322 gange
500 point
Dato : 06-12-16 11:54

Jeg modtager e-mails, som desværre kun kan læses i "spam" Det er fra personer/nyheder, som jeg ikke har "smidt ud"

Hvordan får jeg flyttet dem, så de ikke fremover "ryger" i spam?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 06-12-16 12:02

Marker den/dem og vælg "Ikke spam" så flyttes de til Indbakken, hvor de vil komme fremover.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 06-12-16 13:34

Thunderbird skal lære hvad der er spam og hvad der ikke er spam, derfor klik på Ikke spam nogle gange så programmet med tiden lærer at mail fra den afsender godt må komme i Indbakke.
Du kan oprette afsender i din personlige adressebog og dermed undgå spamfilter.
Endelig kan du slå spamfilter fra hvis du ved at du ikke bliver bombarderet med spam

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 19-12-16 19:10

Tak for svaret o.v.n..

Jeg fandt så ud af, hvordan jeg skulle "lære" Thunderbird , hvornår noget var spam og andet ikke var det

Da jeg havde win 7, var det ikke noget problem (let at finde ud af) det var først efter win 10, det blev lidt vanskeligere, men nu fungerer det indtil videre.

til dig og din familie