/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Printer viser fejl B200
Fra : Nul7
Vist : 716 gange
200 point
Dato : 28-11-16 18:00

Min Canon Pixma MP. 640, er lige gået i totalt hårknude, den viser fejl B200, -Kørte u beklagelig dagen før, bla. 30 farve foto, samt alm. sort udskrift.
Har kontrolleret farvepatronerne, lyser som de skal, gennemgået de forskellige råd, som jeg kunne finde under support.
Den vil ikke skabe forbindelse til computeren.
Køre win. 10, har forsøgt nye drivere, men ak og ve.
Labtek mener at det er betænkelig at reparere den, frem for at købe en ny.

Mange af dem jeg har set på er ofte med en sort x 3 farver som patroner, det er ofte en dyr
fornøjelse at bruge. Hvad syne I?

Accepteret svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Modtaget 210 point
Dato : 28-11-16 18:14
Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 28-11-16 18:25
Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 28-11-16 18:32

Ærgerligt at filmen ikke er på dansk, virker ellers brugelig.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 28-11-16 19:28
Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 29-11-16 17:56

Jeg har fra forskellige sider fået den besked, at det er en typisk fejl Canon printere har, og er håbløst at koste penge på, - De fortæller, at når man har udført de forskellige råd, er den alligevel kaput , -men tak for alle de gode råd.

Jeg udvælger en vinder efter denne mail.

v.h.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 19-12-16 14:53

Tak for svaret Soren_Steen_Nielsen.

Kommentar
Fra : ezra

Dato : 26-12-16 00:39

Hej Nul7!
Jeg har haft en Canon ip4800 med den samme fejlmelding og rensede også printhovedet uden at det hjalp. Jeg havde hørt at når man fik en "B200" fejl så er maskinen kaput,så jeg fik fat i en anden printer mg5350 der tilfældigvis bruger de samme patroner ( 525/526 ) så printhovedet er ens i de to maskiner.
Jeg prøvede så at bytte printhovederne om (nærmest for sjov).
Nu blev fejlen også byttet om så ip4800 fungerede og mg5350 fik fejlmeldingen.
Jeg håber at du kan bruge dette til noget (hvis det ikke er for sent).
Mvh.ezra