/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ny Mobilos !
Fra : molokyle
Vist : 377 gange
400 point
Dato : 27-11-16 14:32

Jeg har før haft X-Cover serien fra Samsung ...med Android (Gingerbread versionen).

Nu har jeg tænkt at købe en 'mere' opgraderet version.

..af både tlf. & oprerativsystem!

Jeg har haft kig på :http://www.sonymobile.com/dk/products/phones/xperia-x-compact/

Nogen erfaringer?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 28-11-16 12:45

Jeg må jo ikke spørge, men jeg følger interesseret med her...

Da vi sidst var hos you see, sagde den kloge ekspert vi snakkede med,
at hvis vi købte Samsung skulle vi have et nyt dyrere sim kort,

men hvis vi købte sony, kunne vi slippe med den samme pris,
som vi har på vore gamle Nokia.

Er der noget om dette molo?
Så er det måske også denne sony jeg køber til min kone??

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 400 point
Dato : 28-11-16 13:46
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-11-16 18:48

svendgiversen -> Som jeg har oplevet at der følger der 3 størrelser SIM kort med et nyt abonnement. Man kan simpelhen 'klikke' den rette størrelse af SIM kort af en plastik 'dims' med en indbygget 'tryk-ud' skabelon. Det var det i hvert fald, da min gode ven købte sit kort (..til brug for et 4G mobil-internet modem).

Hvis man vil bruge det 'gamle' SIM kort til Android (Samsung Galaxy X-serien), så har du sikkert ret i, at man må til 'lommen' for at bruge SONY's nyere model
Så skal SIM kortet udskiftes. Man kan ikke 'bare' flytte det 'over'.
Til gengæld kan du bruge samme standard hukommelses-chip i begge telefoner
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-16 12:32

svendgiversen, der er da ingen, der har forbudt dig i at spørge, men jeg synes nu, at det er en dårlig idé at bruge, nasse og lukrere på andre brugers spørgsmål.
Du har point nok, så opret dine egne spørgsmål.

Citat
Jeg må jo ikke spørge, men jeg følger interesseret med her...

Da vi sidst var hos you see, sagde den kloge ekspert vi snakkede med,
at hvis vi købte Samsung skulle vi have et nyt dyrere sim kort,

men hvis vi købte sony, kunne vi slippe med den samme pris,
som vi har på vore gamle Nokia.

Er der noget om dette molo?
Så er det måske også denne sony jeg køber til min kone??

Du fik alligevel dit spørgsmål ud gennem sidebenene.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-11-16 13:00

Tak Molo,
og jeg tror du er inde på noget af det rigtige, og
jeg vil alvorligt overveje sony, frem for Samsung og Iphone.

Også tak til dig ans, min nye vejleder og afløser for min gamle mor, der nu er død,
du råder mig næsten lige som hun gjorde, men hun kendte ikke ordet controler.

Som du ved har jeg spørge point nok til resten af mit liv,
og når jeg spørger i andres spørgsmål, er det kun for at lede debatten
i den for mig rigtige retning. Et godt eksempel ser du her ovenfor...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-16 13:13

Citat
Som du ved har jeg spørge point nok til resten af mit liv,
og når jeg spørger i andres spørgsmål, er det kun for at lede debatten
i den for mig rigtige retning. Et godt eksempel ser du her ovenfor...

Du er så selvoptaget. Så selvoptaget, at jeg nu vil trykke på pauseknappen. Jeg lover så, at jeg på ubestemt tid vil undlade at deltage i dine egne spørgsmål.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-16 13:27

Godt så ...begge 2

Pint går nu til SG for denne kommentar: http://m.pricerunner.dk/pl/1-3310014/Mobiltelefoner/Sony-Xperia-X-Compact-Sammenlign-Priser

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 29-11-16 13:28

Tak for svaret svendgiversen.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-11-16 13:37

Selv tak molo.

Og ans jeg vil savne din kærlige, moderlige vejledning...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-11-16 13:45

svendgiversen, så synes jeg da, at du skal give molo point, for at have tiltusket dig et svar i denne tråd/spørgsmål. Men det er du sikkert for meget gnier til

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-11-16 13:49

molo skal nok få point fra mig, en af de få der stadig holder kandu i live...

Kommentar
Fra : molokyle