/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 8.1
Fra : ppk
Vist : 237 gange
300 point
Dato : 23-11-16 19:44

Hej

Sidder med min HP 500-221eo og har kørt en recovery

Nu er det så bare, at IKKE alt er på dansk selv om jeg har valgt alt på DANSK hvor jeg har haft muligheden

Hvordan får jeg det hele på dansk igen ??????

Har prøvet om jeg kunne komme i kontakt med HP teknisk support, men det er sq umuligt

Gode råd modtages med tak

Hilsen
PPK

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-11-16 19:47

For ikke at skyde helt i blinde, hvad er det så, som eks., der ikke er på dansk?

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 23-11-16 19:58

Denne recovery, det er vel den, der er lagt på maskinen af forhandleren?
Og den version, du havde påvfør recovery, er den fra samme sted?
Min HP skriver Welcome på splash screene, selv om alt er sat til dansk.
Jeg tror, at nogle sprogindstillinger følger Windows - versionen.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 310 point
Dato : 23-11-16 20:06

Prøv at gå i kontrolpanel > sprog > om ikke der er mulighed for at hente den Danske sprogpakke - så det hele bliver Dansk.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 23-11-16 20:39

ThomasCSR

Under opstart skriver den PLEASE WAIT og så skriver den Welcome

Alt under Windows flaget i nederste venstre hjørne er engelsk, kan kun se APP`s er danske.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 23-11-16 20:41

Eyvind

Så prøvede jeg også lige dine tips

Op VUPTI nu blev det på DANSK

Tak for hjælpen

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 23-11-16 20:41

Tak for svaret Eyvind.