/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
mørk hjemmeskærm iphone 5
Fra : thedeuce
Vist : 145 gange
50 point
Dato : 06-11-16 18:01

Min hjemmeskærm er pludselig blevet mørkere. Kan kun lige se apps. Når jeg går i ingstillinger er skærmen helt normal. Så det er ikke baggrundslyset der er gået. Lysstyrken er på max. Fik ny skærm for 3 uger siden.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-11-16 14:40

Er den sat til at spare strøm? på en eller anden måde, så slå det fra.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-16 20:58

Strømsparingsindstillinger ..som tidligere foreslået af "mig-selv" ?

..eller også er du simpelthen 'kommet til' at skrue ned for operativsyststemets indstillinger for skærmens lysstyrke. (Prøv: Kontrolpanel -> Hardware eller Lyd <-> Vælg en af disse 'options' i menerne ..OG deres under menuer! )

Du skriver ikke hvilket 'system'/PC/Computer vi taler taler om?

..resten må blive gætværk, hvis ikke vi får flere oplysninger om din 'platform':

Windows (..hvilken version), LINUX, -..eller hva?

Hvilket skærmkort er installeret? ER producentens drivere opdateret? Hvilket skærmkort eller GPU chip, Skærm (Producent og version /typenummer)?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-16 21:01

UPS... iPhonr FIVE.

Jeg må lære at læse indenad!

Kig hér : https://www.ifixit.com/Answers/View/157980/Full+brightness+dimming+problem

</MOLOKYLE>