/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
o.v.n. point til dig
Fra : vith
Vist : 256 gange
500 point
Dato : 01-11-16 12:28

1.000 tak for din hjælp med windows 10

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 500 point
Dato : 02-11-16 01:02

Fik du Windows 10 igen? Ellers har jeg ikke fortjent point, det kan nemlig lade sig gøre når Windows 10 1 gang har været på computeren og været aktiveret

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 02-11-16 10:21

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : vith

Dato : 03-11-16 00:32

Hov, jeg havde jo skrevet noget mere, som ikke kom med Prøver lige at genskabe det ...

Jeg fik windows 10 på en DVD, så jeg kan installere det senere. Jeg fik lige noget bøvl med den nye pc, som er født med win10, i forbindelse med en opdatering, hvor den gik i sort, så for en sikkerheds skyld har jeg valgt at beholde windows 7 på den gamle indtil jeg er mere tryg ved 10'eren. Så har jeg da forhåbentlig altid en pc, der virker

Så jooooh, du har bestemt fortjent point