/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Kun til "JegErHer" !!!
Fra : molokyle
Vist : 270 gange
500 point
Dato : 27-10-16 23:23

Kilde: http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=177008#2023065
Vær's'arti' her er der dømt: PÅÆNGÅR !
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-16 00:10

Jeg har lige igen tilladt min skærmkortdriver at opdateretil Radeon R7 200 Series ver. 16.10.03
Derefter startede Windows update automatisk ..efter 'genstart' ...uden at bede om Outlook 'ting'
Siden da? Ingen 'problemer'!
Mon det er 'held' ...eler hva'?
</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 500 point
Dato : 28-10-16 14:27

øh, skærmdriver kan jeg ikke se bør ha nogen betydning.

Check ZA log, den viser jo hvilket program som kører (prøver at tilgå internettet)

Men måske Registry er kommet på plads, og bare havde brug for en genstart, for ZA fangede den rigtige indstilling.
Dog som jeg skrev hvis du har slået Mail & Kalender fra, hvorfor kører programmet så, og laver internet trafik ?

Som jeg ser det har/havde du 2 problemer.
1) Mail & Kalender tilgår internettet, selv om du har slået det fra
2) ZA gemmer/husker ikke dit valg for dette program.

Begge vil være løs hvis programmet ikke er installeret mere.

Det er derfor jeg anbefalede at fjerne denne funktion/service helt fra Windows.

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 28-10-16 16:22

Tak for svaret JegErHer.