/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Indlæg forsvinder og jeg logges ud.
Fra : Soren_Steen_Nielsen
Vist : 332 gange
100 point
Dato : 23-10-16 17:39

Hej.

Jeg har fået et problem med Kandu. Når jeg har skrevet et indlæg af en vis størrelse og klikker på "SEND", så logges jeg straks ud og indlægget forsvinder ud i den evige bitstrøm. Kan nogen sige mig hvorfor?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-10-16 17:46

Ja, kandu er ofte nede, kopier dit svar og send det igen senere...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-10-16 18:04

Ja, det er Kandu der er underlig. Du kan bare trykke tilbage på pilen i venstre side, så er du tilbage til din tekst.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-16 18:49

Det er det nye tiltag hos Kandu. De vil modernisere det lidt, så dem med for mange ord droppes ud med det samme. Det skal være sms sprog.
så ka du lær de...............og det sparer jo også på datatrfikken.

Men jeg kopierer også inden jeg sender.
Eller hvis jeg glemmer det - så bruger jeg tilbagepilen oppe til venstre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-10-16 23:58

Citat
jeg logges ud

Kan-de lokkes ind igen.

Som at læse et gammel link der er besvaret..

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 26-10-16 23:04

Citat
Det er det nye tiltag hos Kandu. De vil modernisere det lidt, så dem med for mange ord droppes ud med det samme. Det skal være sms sprog.

Det lyder mildt sagt ikke særligt brugervenligt. Håber ikke at du har ret. Hvor står det henne?

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 26-10-16 23:06

Citat
Som at læse et gammel link der er besvaret..

Det er det ikke, det er helt nyt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-10-16 17:06

Det står ingen steder.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 27-10-16 22:43

Citat
Det står ingen steder.

Ved du om der er nogen som har klaget?

Det kan være at jeg skal dele nogle af mine kommentarer op i flere bidder og sende dem et ad gangen SÅ KAN DE LÆRE DET!

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 100 point
Dato : 28-10-16 09:29

Der er, som jeg er orienteret, en del brugere som har skrevet til Kandu og klaget.

Godkendelse af svar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 28-10-16 21:53

Tak for svaret Eyvind.

Jeg tror at jeg også vil skrive en klage, for dette kan virkelig ikke have sin rigtighed. Eet er at man kan sætte en maksimal størrelse på indlæggene, men så skal man også melde ud med hvor store de må være. Og de indløg som jeg har lave er bestemt ikke af en størrelse som burde ligge udenfor det rimelige. Man skal da også have mulighed for at kunne give en rimelig forklaring.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-10-16 23:29

STOP STOP STOP

Det passer ikke det med maksimal størrelse på indlæggene.......det er mig som jokede - sorry.

Citat
Jeg tror at jeg også vil skrive en klage, for dette kan virkelig ikke have sin rigtighed. Eet er at man kan sætte en maksimal størrelse på indlæggene, men så skal man også melde ud med hvor store de må være. Og de indløg som jeg har lave er bestemt ikke af en størrelse som burde ligge udenfor det rimelige. Man skal da også have mulighed for at kunne give en rimelig forklaring.

Eyvind

Næ men jeg tror de har en billigere udbyder eller et dårligt program.

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 29-10-16 09:52

Ok.

Inden jeg stillede spørgsmålet skrev jeg faktisk til dem for at høre om hvad årsagen til problemet kunne være, men de har aldrig svaret.

Du har sikkert ret i at det er deres udbyder der er billig/dårlig.