/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win live Movie Maker download?
Fra : ingelein
Vist : 181 gange
100 point
Dato : 23-10-16 12:21

Hej
Jeg prøver på at downloade den sidste Movie Maker. Har valgt den via Essentials. Kører med Win 7 64 bit på en delt Mac. og har downloadet Movie Maker fra Essentials.
Jeg vil gerne downloade den nyeste version, Live Movie Maker, men hvor gør jeg det?
Der er flere YouTube Tutorials, hvor Movie Maker har et andet udseende end i min version af Movie Maker, som er version 6
Jeg kan ikke finde ud af at downloade en nyere version. Hjælp ønskes.
Ingelein

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 23-10-16 13:41

skriv microsoft movie maker

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-10-16 13:54

@kivi
Nu er du da vist morsom - Prøv selv om du så får Live versionen!
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-10-16 13:58

Jeg har flere steder læst at Movie Makerikke er inkluderet i Windows 10. Imidlertid kan jeg se at det er i Win 10 at live Movie Maker findes. Andre steder står der at man til Win 10 skal downloade Essentials for at få Movie Maker live. Hm ............
Ingeborg

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 23-10-16 14:19

jeg mener at man selv kan bestemme hvad for noget man vil have af pakken

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-10-16 18:31

Ja, man kan i Essntial nøjes med at flue det af, man vil installere. Nu er det lykkedes for mig at få dn ønskede version downloadet, m. Spørg mig ikke hvorfra.
Ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 08-11-16 17:34

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål