/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kan de være kænguru jægerene igen Von BB
Fra : betterwisser
Vist : 371 gange
500 point
Dato : 21-10-16 09:58

Accepteret svar
Fra : Øjenvidnet4

Modtaget 510 point
Dato : 21-10-16 10:28

Jamen, jamen - det er sgu' helt oplagt vor ven fra Bottrup-rundkørslen, som efter en afstikker fra et besøg hos sin gode ven i Aalborg, som i øvrigt har været død en del år, er gået kold i Østbirk-rundkørslen ! Rundkørsler er blevet en besættelse hos ham - "det er mig der har opfundet dem" har han udtalt ved flere lejligheder - og det ikke engang løwn !!

ØV4

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 23-10-16 00:54

Gad vide om personen troede det var ´sgu en lang vej der drejer til venstre´.

Har da selv tage mange ture i en rundkørsel? bare for at se hvad der står på diverse tavler/ afkørsler - samt hvor står Solen i forhold til det hele - men det er der vist ikke mange der snakker højt om.

MEN ? 100 gange, det må vist være rekord, for selv pensionister i en Rolator og en kasse øl på ??.
så var de sikkert løbet tør for batteri.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 23-10-16 14:13

Uddrag af mit sidste indlæg i what:

Så jeg forstår ikke det med EB eller BB, måske Lars´ far?
(Han er jo så næppe 90 år, så ikke ham der kørte rundt i rundkørselen)...

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-10-16 15:36

Nej, han er på campingferie på den inderste plads, har vist været der i en længere periode, har jeg hørt.

[YOUTUBE]http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/tosset-rundkoersel-i-swindon-england[/YOUTUBE]

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 23-10-16 15:37
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-10-16 23:53

http://www.bt.dk/utroligt-men-sandt/tosset-rundkoersel-i-swindon-england
Sikker på de ikke har været på Mars og taget et ?? og overført ´kanalerne´ til Planeten Jorden.

Den du henviser til ville jeg også blive meget forvirret over

Har dog oplevet at bliver overfaldet af flagermus i en rundkørsel, eller også var det store bier/fugle der ikke kunne lide mig - alle andre end lige mig og min gamle Honda Amigo - havde ingen problemer, godt man havde hjelm på, de var virkelig nærgående, og andre stod bare og så på.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-10-16 23:55

Citat
ikke kunne lide mig

Lige omkring vejbelysningen tændte, der blev der næsten sort af de bæster.
Og tæt på gamle miner/ skakte.

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 25-10-16 18:30

Tak for svaret Øjenvidnet4.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 26-10-16 07:15

Hej betterwisser !

Mange tak for poings vedr. von BB !!

Håber din jagtsæson arter sig tilfredsstillende ? Knæk og bræk.

ØV4