/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Kopier til USB
Fra : omahexen
Vist : 282 gange
200 point
Dato : 17-10-16 08:53

Der bliver sendt nogle programmer fra DR 1,som jeg kan se på PC en,er det muligt,at via USB at optage disse udsendelser,og se dem senere på TV,som ganske vidst kan afspille USB,men ikke optage ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-10-16 09:04

Der kan være noget med ophavsret, der ikke muliggør optagelse af udsendelser på flytbare medier.

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 210 point
Dato : 17-10-16 09:23

Brug Chrome browseren og installer app'en TV4ever

http://oqipo.dk/optag-let-fra-dr-med-tv4ever

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 18-10-16 08:52

Tak for svaret Klaudi. Det er ikke fordi jeg er den store fan af DR 1,men én gang om ugen sender de et godt program.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 18-10-16 17:10

velbekomme, de sender da flere go'e programmer