/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Bøvl med yousee mail på Android
Fra : MrGibbs18
Vist : 161 gange
100 point
Dato : 13-10-16 12:25

Jeg kan ikke sende mail via min Android mobil, kan sagtens modtage.
Har tastet alt ind, som Yousee skriver på deres support side.
Men det virker ikke.

Kommentar
Fra : JegErHer

Dato : 13-10-16 13:44

Hvis du har gjort alt hvad de skriver, må du jo ringe til dem, for så er der noget galt med deres vejledninger igen.

Jeg skriver dette fordi det langt fra er første gang deres vejledninger ikke virker, da de ændre opsætning.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-10-16 13:45

Er tlf sat til at ´synkronisere´? træk fingeren ned fra oven i skærmen og vælg

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-10-16 13:46

NB en genstart af tlf kan også virke.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-10-16 22:46

Yousee bruger ikke smtp.................men asmtp så der hvor der står smtp sætter du lige et a foran.