/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Jad filer
Fra : Zypres
Vist : 348 gange
10 point
Dato : 25-06-03 15:32

Når jeg pørver at uploade et spil på eiad.dk beder den altid om at jeg skal uploade .jad filen efter .jar filen men hvordan uploader jeg en .jad fil for fra det websted hvor jeg downloader .jar filen er .jad filen altid et tekstdokument som ikke kan dowloades......

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 25-06-03 17:14

så højreklikker du og siger "gem destination som" og så hvor du vil gemme den......

Kommentar
Fra : DDEBJ_Madsen

Dato : 25-06-03 19:35

Hvis du bruger Coolservice istedet skal du uploade beggedele.. og så slår de sig sammen til en stor Jad-fil..
så går du bare ind på din bruger på coolservice's wap side og henter den.. det virker hver gang..

Kommentar
Fra : Zmed

Dato : 26-06-03 13:01

Normalt så kan du kun downloade en .jar fil, så du må selv lave en .jad, hvis du vil have hjælp til det så forøg spørgsmålet med lidt MANGE flere point.. :)

Kommentar
Fra : meistrup

Dato : 26-06-03 15:20

Du skal bare gari som LariLiex siger... Det virker..

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 03-07-03 14:35

tariliex hvis jeg højre klikker kan jeg ikke vælge noget der hedder gem destination som!!

kan jeg så ikke gøre det??

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 03-07-03 14:35

tariliex hvis jeg højre klikker kan jeg ikke vælge noget der hedder gem destination som!!

kan jeg så ikke gøre det??

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 03-07-03 14:35

tariliex hvis jeg højre klikker kan jeg ikke vælge noget der hedder gem destination som!!

kan jeg så ikke gøre det??

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 03-07-03 21:35

når jeg højreklikker, så er det i tredje linie, gem distination som...

er du sikker???

Kommentar
Fra : DDEBJ_Madsen

Dato : 04-07-03 13:33

Heey... prøv at markere teksten og tryk Ctrl + C.. så åbner du noteblok og trykker sæt ind.. Så gemmer du filen som "Spillets-navn.jad" husk anførelses tegn eller kommer den til at hede Spillets-navn.jad.txt.. Dette kan du helt sikkert få til at virke.. :)