/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Vedhæftet fil.
Fra : Mosebaek
Vist : 329 gange
200 point
Dato : 05-10-16 11:27

Min søn har sendt en Bording pass, som vedhæftet fil. Jeg skal printe den ud.

Der fulgte en fil mere med, som jeg ikke kan åbne: ATT00001.htm
Den er kun på 172 byte. Er det noget der har betydning. Har en anelse om, det skyldes at han sender det med hans iPhone.

Kan nogen forklare meningen ?

M.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-16 12:23

Prøv at åbne filen med din pdf læser, for eksempel Adobe Reader det er nemlig en pdf fil som telefonen har givet et forkert efternavn, du kan også omdøbe filen og kalde den ATT00001.pdf
jeg har fået den slag vedhæftede filer flere gange, jeg højreklikker og vælger Åben med, der vælger jeg Foxit Reader som er mit pdf program

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-10-16 12:27

Det er selvfølgelig kun fra betroede afsendere hvor du ved at de sender dig noget at du må åbne, mystiske vedhæftede filer fra ukendte afsendere bør slettes uden at åbne

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 05-10-16 12:54

Tak....o.v.n.. Det vil jeg prøve.

M.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-10-16 09:49

172 byte kan umuligt være et helt boarding pass.
han har nok i stedet sendt dig et billede af ikonet på hanmobiltelefon.
den slags sker.
bed i stedet om navn på flyselskab og billettens kode, så kan du selv downloade og printe boarding pass

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-10-16 10:30

Jeg tror du har ret,transor. Boarding passet står særskilt i "vedhæft" linjen. PDF fil. Og er printet ud.
Den er på 296 kilobyte. Jeg tror filen ATT00001.htm, kun er deres logo. Det viser sig nemlig som et lille firkant, med et rød kryds i.

M.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 07-10-16 08:53

Prøv at åbne filen i din browser! internet explorer, Chrome, firefox etc.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 08-10-16 13:55
Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 19-10-16 18:12

Tak for svaret mig-selv. Jeg kan se fra dine links, at de ikke har den store betydning. Skyldes at jeg kører OE og IE, på min gamle XP puter, fra den gang Rude konge var dreng.

Vh. og tak. M.