/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Je suis jøde....
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 30-09-16 19:47

Fik jeg af vanvare set TV2 News i dag..? Ja, det skal jeg da lige love for.

Det første slag i ansigtet var Havanneser Bill med jødekalot til begravelse Indrømmet - og måske lidt uretfærdigt, tanken gik tilbage til dengang, Poul Nyrup iklædte sig for lille cykelhjelm Havanneser Bill jødekalot var godt nok trukket frem i panden - og så fik den ellers ikke for lidt om dengang, Shimon var hans mentor......Hmmmmmm.....Mon den gode jøde Shimon, havde fortalt at havanneser-cigarer bruges til at ryge på - ikke til at stikke i fissen på praktikanter.

Kameraret zoomede videre. Hov!!! Der sad minsandten muslimen Obama med kalot. Godt nok med kalotten så langt tilbage i nakken, at man skulle kigge en ekstra gang for at se, om den var på - det var den.
OG hvad mand!!!??? Minsandten om ikke Prins Charles sad med kalot.

Og så fik den ellers en gang politisk korrekte taler. Jeg indrømmer blankt, at jeg sad ved sofabordet og krummede tæer. Ja, jeg tror faktisk, at jeg kom til at brække mig lidt i kaffekruset Ikke i lårfede stråler, men lidt gylp kom der.

Hvad mere er der sket i fædrelandet..? Jo, Martin Henriksen er blevet beskyldt for, at kalde en eller anden elevrådsformand for, at ikke at være dansker....Til det må jeg sige: Altså, hvis man sværger til Sharia, der som bekendt skal stå over Grundloven, set med muslimske øjene, så er man ikke - og bliver aldrig dansker, set med mine øjne.

Ugens absolutte højdepunkt:
Dansk Folkeparti bliver beskyldt for vælgerbedrag ......... Ja af hvem Jo såmænd af de partier, der i dette århundrede har snydt den danske vælgerbefolkning allermest, nemlig Socialdemokratiet og Venstre De skulle da - om nogen, ikke bruge ordet, VÆLGERBEDRAG.

Hvad er der ellers sket i dette lille lorteland...?
Joooooo, hvis du er muslim må kneppe mindreårige piger, bare du gifter dig med dem.
Knep du videre Jørgen Leth, det er legalt.

Og den sidste:
Rumforskningen mener, måske er der liv..................................Send omgående mange penge Som min salige fader lige har hvisket mig i øret: "Siden 1950 har de påstået, at der var liv i rummet. Jeg har ikke set noget til noget liv. Har du ..? " Næææææ, det har jeg nunte.

Statistikken Den er altid sjov
Volden i det danske samfund er stærkt dalende fik vi ørerbasserne tudet fulde af. Jo flere muslimer der blev lukket ind i landet, desto mindre voldtægter, desto mindre vold, desto mindre af alting. Men volden og voldtægterne er stigende med 27% i landsgennemsnit. Dog på Bornholm er den stigende med 162% og på Lolland-Falster 46% ...................Hmmmmmmm, er det forresten ikke på de 2 landsdele der er flest kulturberigere..?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-09-16 20:18

Je suis jyde

Hvad er spørgsmålet??

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-09-16 20:24

[CITAT]Je suis jyde [/CITAT Har jeg virkelig skrevet jyde...? Nej vel!
Hvad er din kommentar udover "Je suis jyde"

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-09-16 21:08

Først spørger man og så svarer man,
det skal jeg nok gøre, når jeg ved hvad du spørger om?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-09-16 21:09

Det er ikke nøvendigt, at fremsætte et spørgsmål i kategorien Smalltalk.
Lidt småsnak er nok.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-09-16 21:15

+
Wa r spøs målet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-09-16 21:18

Citat
Fik jeg af vanvare set TV2 News i dag

Blære-røv, andre må nøjes med en? SNE antenne i tv indgangen - og min egen røg forleden dag, den kunne ikke lide elektriske maskiner - HÆVN

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 30-09-16 22:14

Citat
det skal jeg nok gøre, når jeg ved hvad du spørger om?
Der er ingen spørgsmål - kun konklusioner. Du kan være enig eller uenig i konklusionerne

Hvis du er enig i det jeg har skrevet, mener du vel også at lortet er blevet så politisk korrekt, at man har lyst til at stor-brække sig.
Altså....Obama og Clinton i jødekalot Det næste bliver vel - Clinton og Obama i fuld burka, når en eller anden muslimsk kælling kradser af.

Og tillad mig at bryde ud i fuld jubel over at Obama er færdig som præsident om et par måneder.

OG NEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Man er ikke dansker blot fordi man har et dansk pas. LANGT FRA!! End ikke fordi muslimen kan sige: Mig penge fra sjosjalen. Det danmarks største arbejdsplads, jaaaa. Nu inviter jeg min bror, han osse arbejd på sjosjalen og få penge..

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 30-09-16 22:46

Nu er man jo ikke pralende bare fordi man ser TV2, og jeg er heller ikke vild med jødekalotter.

Spørgsmålet er jo om de pågældende kalotter var obligatoriske til den pågældende begravelse,
om det var helt frivilligt at bære dem, eller de pågældende kun bar dem i ærbødighed,
over for en af de sidste jøder, der var med til at genskabe Israel?

Men jødekalotter er vel ikke værre end pavehatte, bispehuer og præstekraver,
for ikke tale om de helt tilhyldede muslimer??

Vi må nok finde os i at nogle bærer påklædninger, der viser religiøst eller anden tilknytning,
men når ledere fra helt andre lande eller trosretninger, frivilligt eller mere eller mindre tvunget,
påtager sig sådanne, er det helt forkasteligt. Enig.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-10-16 08:35

Jødekalotter sender ikke samme signal som muslimsk dresscode. Mænd er ikke helt fritaget da Talaban påbyder skægvækst når de er over 18, og i Saudiarabien må de unge mænd ikke overdrive med dufte og gele i håret.
De ortodokse jøder er værst med deres sorte hatte og fletninger, og så er de nogle af det mest mandschauvinistiske som er på jorden.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-10-16 08:45

Fint med en opsummering af ugens tåbeligheder Tommy.
Ser sjældent disse rødfarvede nyhedsudsendelser, heller ikke begravelsen. Men kunne levende forestille mig alverdens notabiliteter udstille deres hykleri. Jeg mener; Lige nu jager muslimerne jøderne ud af Frankrig, og ingen siger eller gør noget.

Enig Tommy, de "gamle" partier er danske mestre i vælgerbedrag. Behøver vel blot, at nævne Løkke-ordet STRAKSOPBREMSNING. Det løfte holdt lige til Mutti sagde NEIN. Så faldt LLR til patten. Han skulle jo nødigt ødelægge sine chancer for et godt EU job efter Sin sidste periode som statsministl. Det må den danske befolkning så betale for.

Citat
Joooooo, hvis du er muslim må kneppe mindreårige piger, bare du gifter dig med dem.

Knæfald igen. Så vidt jeg forstår det, er det FN’s Børnekonvention der giver mulighed for svineriet. Her gik man og troede, at den konvention var til for, at beskytte børnene. Opsig alle konvensioner, og start forfra med nutiden som grundlag.

Citat
Hmmmmmmm, er det forresten ikke på de 2 landsdele der er flest kulturberigere..?

Kender ikke antallet, men husker, at borgmestrene i de omtalte egne var helt vilde i varmen for, at få deres andel af berigerne. Det gav arbejdspladser og øget omsætning i butikkerne, var deres argument. Hold nu kæft, hvor du har man lov, at være, selv som politikker.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-10-16 13:33

Jeg forstår ikke helt forargelsen. Det er vel bare ment, som en høflig gestus. En æresbevisning for en stor statsmand. Lidt i stil med når vores kongelige trækker i grønlandske nationaldragter, under Grønlands besøg. Rent symbolik.
Selv den palæstinensiske præsident var der. Husker dog ikke, om han havde kalot på.
Citat
De ortodokse jøder er værst med deres sorte hatte og fletninger, og så er de nogle af det mest mandschauvinistiske som er på jorden.

Det er jeg sådan set enig i. Men det er en meget lille mindretal, i den Israelske befolkning.

Jeg indrømmer at være forudindtaget, i dette lille land, skabt ud fra en gold ørken, med den stålsatte befolkning, der altid har kæmpet med ryggen mod muren........på størrelse med Jylland. Nu med over 8 mill. indbyggere.

Havde vi samme bevidsthed herhjemme, var der meget der så anderledes ud. (Bedre).

M.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 01-10-16 14:31

Håber du bare er hjemme på weekend Tommy, hvad siger lægen? God bedring/weekend

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-10-16 14:38

Slet ikke enig, Mosebaek,
men jeg vil indrømme at jøderne nogle af de klogeste i verden, med Einstein i spidsen.
Kun overgået af Perserne med babelstårnet og verdens bedste buer,
men dem er der ikke mange tilbage af.

Og, omgivet af arabere til alle sider, hvis ikke USA støttede dem militært
ville de forlængst være udslettet.

Og når de er så kloge, hvorfor opgiver de så ikke de gamle unoder, herunder kalotter?
Og så tror de stadig på at Jesus endnu ikke er født...

>på størrelse med Jylland.
Vil nødig have jødiske til stande her, endnu mindre muslimske...

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-10-16 15:38

Citat
Jeg forstår ikke helt forargelsen. Det er vel bare ment, som en høflig gestus. En æresbevisning for en stor statsmand. Lidt i stil med når vores kongelige trækker i grønlandske nationaldragter, under Grønlands besøg. Rent symbolik.
Det kan du ikke sammenligne. Grønland er en del af Danmark.
Kalotter, muslimske tørklæder, burkaer osv, præstekjoler og katolske ditto, er religion signaler - og mig bekendt er Havanneser Bill og Obama ikke jøder.

Citat
Håber du bare er hjemme på weekend Tommy, hvad siger lægen? God bedring/weekend
Tak i lige måde Stouenberg. Ærgerligt, du ikke kunne få weekendfri fra Oringe. Men Overlægen har sikkert forklaret dig hvorfor.
Computeren har de ikke taget fra dig - gudske lov da, så kan du da altid følge lidt med i hvad der sker rundt om i verden.

Citat
men jeg vil indrømme at jøderne nogle af de klogeste i verden, med Einstein i spidsen.
Kun overgået af Perserne med babelstårnet og verdens bedste buer,
men dem er der ikke mange tilbage af.
Nu er det ikke jødernes IQ jeg anfægter, men Havannesers Bill og Obamas mangel på samme.
Man kan ikke være jøde for en dag. Enten er man jøde, eller også er man det ikke.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 01-10-16 15:56

Citat
Og, omgivet af arabere til alle sider, hvis ikke USA støttede dem militært
ville de forlængst være udslettet.

Nix. Jeg vil påstå, de sagtens kan klare sig i dag, (næsten) uden hjælp. De laver jo stort set, alt selv. Og har været bevist om at verdens opinionen, kunne ændre sig. (Blokade) Hvad den har været tæt på, flere gange.

De har f.eks. selv udviklet og fremstillet, en af verdens mest avancerede kampvogne, nemlig Merkava. IMI producerer næsten alle typer lette våben. Bl.a. den verdens berømte "Uzi". Producerer egne missil systemer. Også til flere andre nationer. Modificerer radar m.m. i egne og andres fly. Udstyrede deres F-16 fly, med specielle "krops" tanke, så de kunne nå Iran, og hjem igen. Systemet er i dag brugt, af bl.a. USA. De har også landbrugs industri. Ikke så længe siden, de har bygget ny fabrik i Polen, til produktion af moderne aflæsser vogne. Grundet pladsmangel derhjemme.

Men nu må jeg hellere slutte, med mit Israelsk "propaganda". Ellers får jeg nok èn over fingrene af Tommy.

M.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-10-16 17:02

Citat
Men nu må jeg hellere slutte, med mit Israelsk "propaganda". Ellers får jeg nok èn over fingrene af Tommy.
Nej, det gør du så absolut ikke!! Jødedommen er en religion jeg 100% respekterer. Jøderne har aldrig forlangt - eller krævet noget. Generelt set, er jøden et venligt og dannet menneske - som 100% respekterer, at der skal være plads til andre religioner.
Desværre er jøderne udsat for hetz fra muslimerne, hvilket gør, at jøderne flygter i hobetal fra Frankrig og snart følger danske jøder efter, hvilket jeg beklager.

Jeg anfægter ikke jøderne, men jeg anfægter Bill Clinton og Obamas falske skuespil.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-10-16 17:21

Til noget andet.

Hver fjerde kontanthjælpsmodtager var for fire år siden ikke-vestlig indvandrer eller efterkommer. Den andel er steget til godt hver tredje pr. august i år. Mere præcist fra 24 til 35 procent, hvoraf de fleste er i aldersgruppen 25-44 år. Det viser tal fra Jobindsats.dk, som Politiken Research har regnet på.

Er der virkelig ikke et job til disse Hjerneforskere, Hjernekirurger, Datamater, Ingeniører, Matematikprofessorer, Dyrlæger, og andre højtuddannede mennesker..?

Har danskerne begået en fejl ved at importere disse højtuddannede mennesker...? Njaaaaae, vi skulle nok ha' holdt os til alm. håndværkere og ikke faglærte, dem er der masser af stillinger til.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 01-10-16 18:55

Citat
Nej, det gør du så absolut ikke!! Jødedommen er en religion jeg 100% respekterer.

Ditto her. Lige siden 6. dages krigen i `67, hvor jeg for første gang blev klar over Israels besværligheder med deres naboer, har jeg haft dyb respekt for dette folk, og land.

Citat
Har danskerne begået en fejl ved at importere disse højtuddannede mennesker...?

Nu skriver du godt nok "danskerne". Hertil regner jeg mig selv, men jeg vil satme ikke ha`noget som helst ansvar for den kæmpestore fejltagelse, som muslimimporten er. Det er en fejl, som historien også vil vise.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 01-10-16 19:12

Citat
Nu skriver du godt nok "danskerne". Hertil regner jeg mig selv, men jeg vil satme ikke ha`noget som helst ansvar for den kæmpestore fejltagelse, som muslimimporten er. Det er en fejl, som historien også vil vise.
Jeg er edderhugme glad for din ansvar benægtelse. Jeg burde naturligvis ha' skrevet: Har "danskerne" begået en fejl ved at importere disse højtuddannede mennesker.

En særlig "tak" for den fadæse skal tildeles Socialdemokratiet, Det Radigale Venstre, Venstre og Konservastive v/Pølle, Centrum Demokraterne, Kristelig Folkeparti.
Pølle/ Poul S., som jeg stadigvæk den dag i dag bebrejder, at han ikke tog et folketingsvalg på spørgsmålet.

N

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 100 point
Dato : 01-10-16 23:59

Citat
En særlig [Rækker Tunge] [Rækker Tunge] "tak" for den fadæse skal tildeles Socialdemokratiet, Det Radigale Venstre, Venstre og Konservastive v/Pølle, Centrum Demokraterne, Kristelig Folkeparti.
Pølle/ Poul S., som jeg stadigvæk den dag i dag bebrejder, at han ikke tog et folketingsvalg på spørgsmålet.

Yes Tommy, listen er lang og pinefuld. Til de nævnte partier skal så knyttes deres vælgere, som har konfirmeret vanviddet.
Jeg tror dog, at vinden begynder, at blæse den anden vej. Flere og flere begynder, at tvivle på fornuften i importen af undergangskultur.
Et segment er desværre udenfor pædagogisk rækkevidde, nemlig den røde/radigale, der har som valgsprog;"My mind is made up. Don’t confuse me with the facts." De er sørgeligt fanget i en livsløgn om, at vi alle er ens, og lige gode.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 04-10-16 16:38

Tak for svaret Reset.

Citat
Et segment er desværre udenfor pædagogisk rækkevidde, nemlig den røde/radigale, der har som valgsprog;"My mind is made up. Don’t confuse me with the facts."
Det valgsprog der, giver 5 stjerner samt valg af "Ekstraordinær god besvarelse"

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 05-10-16 07:37

Jamen, tak for det Tommy. Måske, det vil være en god ide med en ugentlig opsummering af begivenhederne fra nær og fjern. Der er som regel nok, at tage fat på.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 07-10-16 21:52

En kanon ide. Fakta plejer at være en velkommen ting blandt Kandu-brugerne