/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
tv serien En ny begyndelse
Fra : FrejaFlop
Vist : 303 gange
50 point
Dato : 20-09-16 14:17

Hej Kandu....på DR1 for tiden er der en australsk serie som hedder En ny begyndelse. Tidspunktet passer mig ikke - så jeg troede at jeg kunne se den i dagens løb på dr1 på min pc. Men jeg synes ikke det lader sig gøre!
kan Kandu hjælpe?
ps ved godt serien kører både morgen og aften ...men nu vil jeg gerne se den midt på dagen.

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 60 point
Dato : 20-09-16 14:27

Desværre! Grundet ophavsrettighederne er det som oftest kun DRs egne produktioner, der kan vises fra arkivet (og dermed ses, når msn vil).
Enkelte andre produktioner, som DR har fuld rettighed til, kan også ses fra arkivet.
Jeg ser ikke andre muligheder, end at du finder en, der kan optage til dig. Hvis du har smarttv, er det ofte muligt at optage på et USB stik direkte fra tvet.

Godkendelse af svar
Fra : FrejaFlop

Dato : 20-09-16 14:56

Tak for svaret ThomasCSR.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 20-09-16 15:09

Jeg kommer i i tanke om,, at hvis du keder nogen, der har en Yousee - box, kan man se alle programmer på den i op til en måned efter at det blev vist på TV