/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
MP3/4 musik download
Fra : kimsdk
Vist : 173 gange
100 point
Dato : 04-09-16 09:57

Hvor downloader man - lovlig - MP3/4 musik?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-09-16 11:55

Der er næsten ingen som sælger musik til download, men jeg har fundet ud af at man kan købe gennem Microsoft med Groove musik:
https://www.microsoft.com/da-dk/groove
man behøver ikke købe Groove Music Pass for at kunne købe og downloade musik i Store, et eksempel:
https://www.microsoft.com/da-dk/store/music/album/m%C3%B8/final-song/8d6kgx0km4ls
måske leder du efter gratis musik, jeg tror ikke du lovligt kan downloade gratis musik

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-09-16 15:10

Youtube, hvis der er rettigheder på det musik som de har liggende, var der ikke noget der hed Yotube - ellers søg på programmer der hedder MP3 downloader, der skal du bare skrive kunster navn eller titel og der dumper en masse frem, lige til at hente ned på pc - lovligt eller ej?

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 04-09-16 19:39

MP 3 Jam.