/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
fejlkoder på min skoda
Fra : BL14
Vist : 286 gange
50 point
Dato : 03-09-16 17:31

Jeg har en scanner til at læse fejlkoder på min skoda ,men hvor finder jeg hvad koderne betyder Håber der er nogle der kan hjælpe gerne med et link
mvh Troels

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-09-16 19:32

fulgte der ikke software med til din læser.
Ellers kan jeg give dig fejlen.

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 04-09-16 10:32

Nej det fik jeg ikke ,men jeg har flere fejl og bruger den også til min venners bil Vil du sende mig det du har ?
mvh Troels

Kommentar
Fra : BL14

Dato : 04-09-16 10:35

Til mig-selv: Havde du også autodata Jeg har selv en men den skriver fejl når jeg vil køre den

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-09-16 14:48

Kan ikke sende samtlige fejlkoder, da der er for mange og jeg kan ikke få ´print´ til at virke som det skal.
Fik dog dette printet, hvis det kan bruges, der er mange andre koder.
http://peecee.dk/upload/view/461745/full

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 04-09-16 14:53

Jeg har Autodata 3,4 (32+64 bit) og den virker perfekt - bortset fra at jeg ikke kan printe = sikkert fordi jeg ikke har en printer tilsluttet, men printer til dokument.

Passer din udgave til dit styresystem

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 04-09-16 14:55

Og så er der jo mange Skodaer, og hvis der er forskellige koder til hver bil...

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-09-16 06:00

Stort set fælles for alle fejlene kunne være et multistik/fugt/ dårlig forbindelse / sikring/ styreboks.

Ellers ser det sort ud. Metal i motoren, forkert indstilling speederkabel,

Du kan prøve translate eng/ dansk evt.

Rpm ( omdrejningstæller sensor )
Osv

Kommentar
Fra : edison

Dato : 06-09-16 13:50

http://www.autocodes.com/make/volkswagen?make=volkswagen

de burde være her, Da skoda er en del af vw.. De bruger samme protokoller.

Godkendelse af svar
Fra : BL14

Dato : 06-10-16 20:48

Tak for svaret mig-selv.