/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows til window?
Fra : vagnr
Vist : 343 gange
200 point
Dato : 03-09-16 10:59

Forleden nat opdaterede Microsoft min win 10 til 10.0.10586 mens jeg sov!

Inden da havde jeg adskillige programmer kørende samtidig, Chrome med masser af faner, EMDB (en database over film), og lidt andet forskelligt, det gik helt smerterfrit

På startsiden havde jeg en masse links til alt muligt, programmer, dokumenter mv., nu er startsiden blank for links, den viser tre blokke, hvor jeg allernådigst får lov til at åbne en af gangen, straks lukker det andet program.

Selv at åbne et billede i Chrome som nyt vindue lukker for hovedsessionen af Chrome!

Jeg har selvf genstartet et par gange, tjekket for fejlmeddelelser undervejs, men ikke fundet noget mystisk!

Er der nogen der har oplevet det samme, og, langt vigtigere, løst problemet?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 03-09-16 11:00

Gå til et gendannelsespunkt FØR opdateringen, og lav derefter en kontrolleret opdatering.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 210 point
Dato : 03-09-16 11:15

Ja den har jeg lige prøvet...............

Men jeg var så inde her:

Alle indstillinger > opdatering og sikkerhed
I avanceret var der noget jeg kunne klikke på (kan ikke huske hvad det hed) hvor den så hentede en del og installerede det.

Fejlen som så rettede sig var at den ikke kunne læse et simpelt klip fra windows eget klippeværktøj,
men det virker nu igen.

Programmet Spybot search & destroy blev dog afinstalleret samtidig.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-09-16 17:04

- kogt ned, betyder det: Skift til MacOS! God weekend

Godkendelse af svar
Fra : vagnr

Dato : 04-09-16 05:31

Tak for svaret Eyvind.