/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hvordan tastes "Søg på side"?
Fra : cristian2
Vist : 273 gange
40 point
Dato : 25-08-16 10:24

Jeg har Win7
Jeg plejer at kunne taste ctrl+9 eller noget lignende for at få en bjælke op, hvori jeg kan søge efter ord på den side jeg har åbnet. Men det lader sig ikke gøre nu.
1. Hvad er de rigtige genvejstaster for at kunne søge på siden?
2. Kan jeg på nogen måde være kommet til at slå muligheden for "søg på siden" fra (Num Lock eller lignende). I givet fald, hvordan får jeg den så til at virke igen?

Tak for hjælpen!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-08-16 10:34

Prøv med CTRL+F
Det plejer at virke!

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 50 point
Dato : 25-08-16 10:40

Klik på F3

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-08-16 13:37

Det var jo en finger nemmere!

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 28-08-16 14:54

Tak for svaret ThomasCSR.