/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kontakt med kandu
Fra : jensviggo
Vist : 220 gange
10 point
Dato : 25-08-16 03:29

Har i længere periode oplevet at det er meget svært at komme i kontakt med kandu, altså logge ind. Kandu svarer ikke er beskeden, prøv igen er beskeden. På min mobil er der ingen problemer?

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 25-08-16 07:14

det er efterhånden yderst sjælden det virker, så bruger det faktisk ikke mere

Kommentar
Fra : omahexen

Dato : 25-08-16 08:16

Man forstår godt,hvorfor der ikke er så mange indlæg mere,havde for et par dage siden skrevet et længere spørgsmål,og hvad sker der,da jeg ville sende det "denne side kan ikke vises",bruger i stedet "lav-det selv",der kommer man igennem.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 25-08-16 10:21

Det er bare trals.

Jeg har også prøvet et par gange at sende et spørgsmål, men ak og ve.

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 25-08-16 10:32

The same old story. Problemer af denne art har været diskuteret så mange gange. Man får det indtryk, at kandus ejere ikke vil deres eget vel. for der er så store muligheder i sitet, men de har ikke blik for det. Det er en skam, at de ikke overlader det ti andre kræfter, f. eks. en gruppe af de nuværende brugere. Med friske kræfter kunne det blive et endnu bedre sted.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 25-08-16 17:01

Har forsøgt med en rimelig og sober kritik som åbenbart generer folkene bag "kandu" så det er blevet slettet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 28-08-16 09:33

Kandu er konstrueret til at køre autonomt. Derfor er der f.eks. ingen online moderator og man behøver ikke andet driftpersonel til overvågning. Det er meningen at brugerne selv skal løse problemer med brugen gennem videndeling. Teamet bag kandu.dk 'kigger' ind en gang om ugen, i week-end'en gætter jeg på og læser så 'måske' lige et par e-mails ..hvis da ikke deres mail exchange server er gået ned i mellemtiden

Selve serverdriften (hosting) er udliciteret til en udbyder, som åbenbart ikke er sin opgave voksen. Det giver ustabil drift på serversiden. Hvilket er dét vi oplever.

</MOLOKYLE>