/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Alarm til Knallert -Ja/ Nej
Fra : mabou
Vist : 312 gange
50 point
Dato : 23-08-16 22:05

har nu fået stjålet mit luftfilter 2 gange. Det kostede mig 2x300 kr på 4 måneder.

Det er jeg godt træt af.

Jeg tænker derfor jeg vil købe en alarm til min kmallert.

Er der nogen der har noget erfaring med sådan noget?

dræner de batteriet?

hvordan fungere de?

er det spild af penge?

man kan få nogle til 70 kr. i Tyskland på www.amazon.de

Lad mig høre hvad i har at sige om det

mvh

Kommentar
Fra : alka

Dato : 24-08-16 10:55

Hos thansen, kan du købe en alarm til skivebremsen. Den hyler helt vilt ved rystelser. Jeg har brugt den på min båd/bådmotor. Den bruger knapbatterier, men da den ikke bruger strom i standby, holder de længe. Den virker på den måde, at når nogen kommer til fx din knallert, så den "ryster" så armeres alarmen, og rystes der ikke mere, går alarmen i standby igen, men rysters der igen, så hyler alarmen i en periode, og står så klar igen, og sker der ikke mere, går den i standbystilling igen. Den koster under 200 kr.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 50 point
Dato : 24-08-16 18:28

Citat
Den virker på den måde, at når nogen kommer til fx din knallert, så den "ryster" så armeres alarmen,

Har haft en, købt på Ebay for 20.- og den var særdeles effektiv, med en lydstyrke på 110db.
De fåes også fjernbetjent.

Sådan i forhold til de priser man ellers kan købe dem til

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 25-08-16 22:56

Kan se de har en i thansen på tilbud i denne uge, men den er 0.6 mm.

Er den ik for stor til en knallert?

Godkendelse af svar
Fra : mabou

Dato : 28-08-16 19:32

Tak for svaret mig-selv.