/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
email og iPad
Fra : lukas2502
Vist : 375 gange
85 point
Dato : 23-08-16 14:06

Jeg har fået problemer i forbindelse med min hotmailadr. og min iPad, det er pludselig ikke mere muligt at sende og modtage email.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-08-16 18:36

har du sat tlf til automatisk synkronisering.
Ved ikke hvordan på din - men på min tlf kommer menu´en frem ved at føre en finger ned fra oven af skærmen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 24-08-16 18:37

Kan også være at din data/wifi forbindelse er lukket ned

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-08-16 19:51

Får du nogen fejl?

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 07-09-16 11:06

Citat
Får du nogen fejl?

Det har desværre taget nogen tid.
Fejlkoden lyder når jeg vil sende mail:
Kan ikke sende post. Brugernavnet eller adgangskoden til FMTP:

" min mailadresse@smtp.live.com" @smtp.live.com hører ikke med til min mailadr. Min mail adr. slutter med: @hotmail.com og her står: @hotmail.com@smtp.live.com
Det har nu vist sig at jeg godt kan modtage post, lidt anderledes end tidligere, men det er muligt.
Kan det hænge sammen med at Microsoft vil afvikle hotmail til fordel for outlook?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 85 point
Dato : 07-09-16 11:55

Den tekst du med fejl du skriver lyder forkert, prøv at slette og begynd forfra med disse indstillinger:
http://www.mobilsiden.dk/tips/sadan-opsaettes-live-og-hotmail-pa-mobilen,lid.11614/
Citat
Kan det hænge sammen med at Microsoft vil afvikle hotmail til fordel for outlook?
nej det er ikke der du vil finde fejlen, mail er så gammel at den hedder msn.com efter @ jeg modtager og sender ved at bruge live.com i opsætning på telefon og computere.
Det er ligegyldig om din mail adresse hedder outlook.dk eller outlook.com - live.dk eller live.com - hotmail.dk eller hotmail.com, så skal du skrive live.com i opsætningen

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 07-09-16 14:39

Jeg kan heller ikke forstå hvorfor der står: mailadr.@hotmail.com@smtp.live.com
i fejlmeldingen, altså 2 gange med @. Så vidt jeg kan finde ud af det, bruges smtp i forbindelse med udgående server, og ikke i en mailadr. eller?
Kan det hænge sammen med at noget har ændret sig i opsætningen? Jeg har jo haft denne mailadr. i årevis. Ser ikke let ud!

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 07-09-16 14:45

Citat
" min mailadresse@smtp.live.com"

Anførselstegnene hører til fejlmeldingen.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-09-16 17:24

Hotmail/outlook har ændret måde det virker på, så du skal ind på web-mailen og læse/sende dine mails.

Eller prøv at åbne web-mail,
gå til indstillinger,
find punktet "Tilslut enheder og apps med POP"
marker Aktiver og klik Gem

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 12-09-16 22:41

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-09-16 11:25

Godt du fik problemet løst