/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Endnu et væddemål
Fra : transor
Vist : 316 gange
500 point
Dato : 21-08-16 13:57

Hvem vil være med på endnu et et væddemål om håndboldfinalen i aften.

Jeg giver de 500 point til den der holder på at Danmark vinder, men jeg vil have 200 af dig hvis Frankrig vinder.
Du indgår væddemålet bare ved at svare på dette spørgsmål.
Desværre kan man ikke i første omgang sætte mere end 500 point

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 500 point
Dato : 21-08-16 16:16

Transor, jeg gi'r dig 500 hvis det mærkelige skulle ske Jeg har 52.940 at spille med hvis du er interesseret

God kamp

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-08-16 03:26

Nu ved jeg ikke hvad du mener med det mærkelige . Jeg mener at det derr skete vanr bemærkelighesværdigt.
Men du får nu alligevel pointene. så kan du bruge dem til hvad du vil

Godkendelse af svar
Fra : transor

Dato : 22-08-16 09:13

Tak for svaret Stouenberg.